Onneksi oli meatbag suojana Onneksi oli meatbag suojana
Vammaset ei ymmärrä Vammaset ei ymmärrä
Cultured Cat Cultured Cat
Tissieläin Tissieläin
Hiekkasäkit leviää pöydälle Hiekkasäkit leviää pöydälle
DIY asustekopiot DIY asustekopiot
Ryppy ja Koponen katsovat televisiota osa II Ryppy ja Koponen katsovat televisiota osa II
Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin
Puhallustesti Puhallustesti
Ananas pizzalla Ananas pizzalla
Tuomiojan Erkki Tuomiojan Erkki
Ikuisti börheytensä :3 Ikuisti börheytensä :3
Mikko tuu pois sieltä siellä on kisa menossa Mikko tuu pois sieltä siellä on kisa menossa
Kuvakommentti Kuvakommentti
olen vähän hassusti nyt :2 olen vähän hassusti nyt :2
Käänne Brexit-neuvotteluissa! Käänne Brexit-neuvotteluissa!
Polkupyörä temppu Polkupyörä temppu
Muikkunen Muikkunen
Tappelu Tappelu
wtf wtf
Fillaristi Fillaristi
Disaster girl Disaster girl
Ei toiminu suojakilpi Ei toiminu suojakilpi
Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä
 605 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 16.06.2020 11:37:01
[ + 4 | ]

Halla-aho ja kootut selitykset 1

[44337] [0.png] [0.59 MB] [570x712] [] []
0.png

totuus kiihottaa

22.06.2020 12:47:42 | 12:49:04
#357922 [+1] Piilota Suosittele

>>357918
Sittemmin tuli eteen tällainen tiedote, jossa on linkki PDF-tiedostoon:
http://jukkahankamaki.blogspot.com/2020/06/totuus-kiihottaa-tiedote.html

En ole itse töiden vuoksi ehtinyt lukemaan, mutta nyt kun alkoi loma ja viimeiset työt saa pois, niin ehkä sitten voisi olla aikaa. Kaiketi 11 ja 12 luvut siis pitäisi ainakin lukea. Toisaalta ehkä silti aika menee ennemmin siihen, että yrittää autokonseptiesitystä eräälle autovalmistajalle viilata ja tyrkytellä.

22.06.2020 12:54:49 | 12:57:29
#357923 [+-] Piilota Suosittele

>>357918
Nope. En jaa minulla olevaa kappaletta, koska se on tekijäsuojattu, eli vain tekijällä ja ensimmäisillä sivuilla virallisiksi jakelijoiksi mainitut tahot voivat sitä jakaa.

Kaiken tämän ja myös tarkemmat perustelut olen sinulle jo aiemmin kertonut. Ei ole minun probleemani jos kapasiteettisi ei riitä käsittämään.

Luitko muuten tuota tekstiä jonka Chimera linkkasi? Oletko lukenut yhtään Hankamäen kirjoittamaa blogitekstiä? Ilmeisesti et. Jos olisit, et vinkuisi siitä että en jaa kirjaa ;)

ps. Jos et tiedä mitä eroa on sillä että jakaa itse teoksen, tai levittää linkkiä jonka kautta joku toinen teosta jakaa, niin voin selittää asian sinulle.

[ 3 viestiä | ]