Maailman vahvin kalja Maailman vahvin kalja
paskapannarit paskapannarit
hapsille persettä hapsille persettä
Mirmeli Mirmeli
Pelasti kamunsa Pelasti kamunsa
Apurahaa anomassa Apurahaa anomassa
Vaikea tilanne Vaikea tilanne
viemärin avaus viemärin avaus
Fuck christ oy 1 Fuck christ oy 1
Haloo, kuuleko respa Haloo, kuuleko respa
Nykyajan miesämmä Nykyajan miesämmä
Pariisin lääkärit, insinöörit jne Pariisin lääkärit, insinöörit jne
Alaston Täydellisyys Alaston Täydellisyys
norsu norsu
Taistelupari Taistelupari
Käyn tässä vähän itsekkin sähköpyöräilemässä Käyn tässä vähän itsekkin sähköpyöräilemässä
melkone herätys melkone herätys
Lypsykone Lypsykone
Ei tunnu missää, mennääks panee? Ei tunnu missää, mennääks panee?
Poju perjantai Poju perjantai
Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?! Mikä auto? Ketä kiinnostaa saatana?!
Kelaan Lähti - NVS Kelaan Lähti - NVS
Slashin eeppinen soolo Slashin eeppinen soolo
Ihana pelihetki Saksassa Ihana pelihetki Saksassa
 605 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.59 MB, 1 tiedosto, 16.06.2020 11:37:01
[ + 4 | ]

Halla-aho ja kootut selitykset 1

[44337] [0.png] [0.59 MB] [570x712] [] []
0.png

totuus kiihottaa

22.06.2020 12:47:42 | 12:49:04
#357922 [+1] Piilota Suosittele

>>357918
Sittemmin tuli eteen tällainen tiedote, jossa on linkki PDF-tiedostoon:
http://jukkahankamaki.blogspot.com/2020/06/totuus-kiihottaa-tiedote.html

En ole itse töiden vuoksi ehtinyt lukemaan, mutta nyt kun alkoi loma ja viimeiset työt saa pois, niin ehkä sitten voisi olla aikaa. Kaiketi 11 ja 12 luvut siis pitäisi ainakin lukea. Toisaalta ehkä silti aika menee ennemmin siihen, että yrittää autokonseptiesitystä eräälle autovalmistajalle viilata ja tyrkytellä.

22.06.2020 12:54:49 | 12:57:29
#357923 [+-] Piilota Suosittele

>>357918
Nope. En jaa minulla olevaa kappaletta, koska se on tekijäsuojattu, eli vain tekijällä ja ensimmäisillä sivuilla virallisiksi jakelijoiksi mainitut tahot voivat sitä jakaa.

Kaiken tämän ja myös tarkemmat perustelut olen sinulle jo aiemmin kertonut. Ei ole minun probleemani jos kapasiteettisi ei riitä käsittämään.

Luitko muuten tuota tekstiä jonka Chimera linkkasi? Oletko lukenut yhtään Hankamäen kirjoittamaa blogitekstiä? Ilmeisesti et. Jos olisit, et vinkuisi siitä että en jaa kirjaa ;)

ps. Jos et tiedä mitä eroa on sillä että jakaa itse teoksen, tai levittää linkkiä jonka kautta joku toinen teosta jakaa, niin voin selittää asian sinulle.

[ 3 viestiä | ]