Ehkäisy valistusta Ehkäisy valistusta
vanhuusetu vanhuusetu
nahkakarhu nahkakarhu
käynnistinpakkaus käynnistinpakkaus
Miten ihania... Miten ihania...
nokikäkkyrän pieni siitin nokikäkkyrän pieni siitin
perjantai! perjantai!
Olispa kaljaa Olispa kaljaa
Puskaparty Puskaparty
Coolest kid Coolest kid
Kuka muistaa? Kuka muistaa?
Huh hellettä venakko tokas Huh hellettä venakko tokas
Photoshop trolling Photoshop trolling
JOKU VUODENAIKA JA PERJANTAI JOKU VUODENAIKA JA PERJANTAI
Kannattaako Kannattaako
Tappelupeli Tappelupeli
pahaa päivää pahaa päivää
perjantaisetit perjantaisetit
Tulkaa auttaa äkkiä ny vittu Tulkaa auttaa äkkiä ny vittu
How it feels to chew 5 gum How it feels to chew 5 gum
Puhdas sattuma Puhdas sattuma
Soon t. Muumipappa Soon t. Muumipappa
The 45% The 45%
madotus madotus
 1 511 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.28 MB, 1 tiedosto
18.06.2020 19:23:40
[ + 3 | ]

I'm a party girl, in the party world

[44398] [tiedosto.gif] [2.28 MB] [300x471] [] []
tiedosto.gif

tyttö

(452)

juhlia

mekko

(14)
19.06.2020 07:49:45
#356717 [+-] Piilota Suosittele

>>356621

Juuri mietin, jahka emäntä krapuloistaan heräilee että lähden tuolle Lemon Cafe:n mestaan. Meinaan hiki lensi viedessä sinne juomaa saatana! Pakko käydä silloin! Omistaja on intialainen, reilu jannu. Naureskeltiin asioille miten uuvatteja laitetaan hommiin.

19.06.2020 16:53:24
#356904 [+-] Piilota Suosittele

>>356717
Kylillä ois tarjontaa, ei vaan vittuakaan nappaa nyt. Juon muutaman kaljan ja käyn yöpuulle jos naapuri on hiljaa.

Ylikunto voi ottaa aikaa palautua. En tiedä olenko maanantaiks palautunu, mut kyllä sen huomaa jos en.

Mitehän noi baarit tänään muuten kun ollaan koronan jälkimainingeissa...

02.12.2021 08:32:29
#523319 [+-] Piilota Suosittele

>>356904

Baareista en tiedä kun en enää käy. En viitsi tuhlata rahojani niihin. Tilaan ulkomailta juomaa ja nautin kotona tai kavereiden kanssa kun kerkiää.

Suomen hintataso on liian korkea minulle.

02.12.2021 14:31:04
#523383 [+-] Piilota Suosittele

>>523319
Kotona juodaan ne oikeat juomat, 8€ kaljatuoppi on vain koriste siinä.

2015 taisin viimeksi käydä baarissa kerran, mutta 2014 ja sitä ennen enemmän.

[ 8 viestiä | ]