Husu part 3 Husu part 3
bob bob
aku tapaa munamiehen aku tapaa munamiehen
Kaskuja Kaskuja
Poistin tämän turhan jutun että voin seurata sinua kylvyssä :3 Poistin tämän turhan jutun että voin seurata sinua kylvyssä :3
MakeMake MakeMake
Päivi Päivi
Whole roasted chicken Whole roasted chicken
Elämä on kovaa Elämä on kovaa
kellogs kellogs
tehokas valo & lumen tehokas valo & lumen
Ruokaostoksilla Ruokaostoksilla
Teltta Teltta
Oli hiki Oli hiki
Tyydytys Tyydytys
Luihakoita lakkeja Luihakoita lakkeja
Setelinaama Setelinaama
malmön poliisivoimat malmön poliisivoimat
bobs bobs
Työvuoro loppu moikka Työvuoro loppu moikka
-_- -_-
Kesä ja nokkoset Kesä ja nokkoset
Söi lehtikaalia kerran Söi lehtikaalia kerran
Slayjer sauhuttelee Slayjer sauhuttelee
 1 511 näyttökertaa, 8 viestiä, 2.28 MB, 1 tiedosto, 18.06.2020 19:23:40
[ + 3 | ]

I'm a party girl, in the party world

[44398] [tiedosto.gif] [2.28 MB] [300x471] [] []
tiedosto.gif

tyttö

(452)

juhlia

mekko

(14)
19.06.2020 07:49:45
#356717 [+-] Piilota Suosittele

>>356621

Juuri mietin, jahka emäntä krapuloistaan heräilee että lähden tuolle Lemon Cafe:n mestaan. Meinaan hiki lensi viedessä sinne juomaa saatana! Pakko käydä silloin! Omistaja on intialainen, reilu jannu. Naureskeltiin asioille miten uuvatteja laitetaan hommiin.

19.06.2020 16:53:24
#356904 [+-] Piilota Suosittele

>>356717
Kylillä ois tarjontaa, ei vaan vittuakaan nappaa nyt. Juon muutaman kaljan ja käyn yöpuulle jos naapuri on hiljaa.

Ylikunto voi ottaa aikaa palautua. En tiedä olenko maanantaiks palautunu, mut kyllä sen huomaa jos en.

Mitehän noi baarit tänään muuten kun ollaan koronan jälkimainingeissa...

02.12.2021 08:32:29
#523319 [+-] Piilota Suosittele

>>356904

Baareista en tiedä kun en enää käy. En viitsi tuhlata rahojani niihin. Tilaan ulkomailta juomaa ja nautin kotona tai kavereiden kanssa kun kerkiää.

Suomen hintataso on liian korkea minulle.

02.12.2021 14:31:04
#523383 [+-] Piilota Suosittele

>>523319
Kotona juodaan ne oikeat juomat, 8€ kaljatuoppi on vain koriste siinä.

2015 taisin viimeksi käydä baarissa kerran, mutta 2014 ja sitä ennen enemmän.

[ 8 viestiä | ]