Kerran kännipäissäni kiipesin naapuritalon katolle. Sieltä kaheksannesta kerroksesta näki ihan helevetin pitkälle. Oli komian näköset maisemat. Tosin siellä alako muissa taloissa verhot heilumaan siihen tahtiin, että kömpiin sieltä alas ihan kaikessa rauhassa.
[
2 viestiä
|
]
⭰
hienot moovsit
Teit kohtalokkaan virheen >:3
Kissantaikokoelma
matkantekijä
Epäitsekäs kissa
Plöö
Börheytymisen tuska ;__;
Kiva paita
Tasapainoista kellotusta silmät kiinni :3
Eipäs kurkita
vaatii tarkkuutta
Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3