Say Whaaaa Say Whaaaa
Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2) Sartarin tuli (ja kuinka sen koimme, 1/2)
Ok Boomer Ok Boomer
Ara - Asuminen Ara - Asuminen
kissa mukana kissa mukana
Pätmänni & pojjaat 2 Pätmänni & pojjaat 2
hämis hämis
Vainaja haussa Vainaja haussa
Goatse kurpitsa Goatse kurpitsa
eye of the tiger :3 eye of the tiger :3
Habeeb it Habeeb it
tarkka-ampuja22 tarkka-ampuja22
nuket nuket
Ei ollu PV... Ei ollu PV...
vituttaa kun käy näin vituttaa kun käy näin
Huhuhusu Huhuhusu
Tanssija Tanssija
Natsit ei ole runkkareita Natsit ei ole runkkareita
Alien Alien
Saat pitää jos arvaat oikein Saat pitää jos arvaat oikein
Videokokoelma Videokokoelma
levyn nuijimista levyn nuijimista
iso paha puli joi akun kiljut part1 iso paha puli joi akun kiljut part1
Hedelmävihannes Hedelmävihannes
 733 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 19.06.2020 10:41:55
[ + 4 | ]

Halla-aho on priorisoinut

[44423] [0.jpg] [0.09 MB] [960x879] [] []
0.jpg

hussein

(22)  · 

persu

(151)  · 

twitter

(175)
19.06.2020 10:50:02
#356749 [+-] Piilota Suosittele

>>356747
Yle ei ole kirjoittanut blogeissaan yli puoleen mitään joka olisi markkinaliberalististin silmin positiivista. Maksan siitä sentään veroja, mutta suurin osa heistä on ''feministejä''. Siis oikeasti. Heittomerkeillä, koska feminismi on nykypäivänä ihan muuta kuin sen alunperin piti olla. Voin itse tunnustaa olevani feministi eli ajan tasa-arvoa.
Serllaset setit täältä nousu kaljoissa. Nyt rannalla aurinkoon.

19.06.2020 19:37:14
#357030 [+1] Piilota Suosittele

>>356750
Ton ryssän twiittei ku nähny ni vaikuttaa sellaselta maksetulta informaatiovaikuttajalta. Tai sitte tekee niitä ihan vaan nationalismin näkökulmasta.

20.06.2020 00:43:56
#357155 [+1] Piilota Suosittele

En seuraa mittään vitun twittereitä ku en tajua niistä hevon vittua. Mutta mitä arvon ryssä olis sitten halunnut nähä? Miksei Halla-Aho twiittaa itämeren rehevöitymisestä tai ilmastonmuutoksesta? Vai voisko ehkä sittenkin olla niin, että politrukit kirjottaa niistä asioista, jotka niiden kannattajia kiinnostaa kullosellakin hetkellä?

[ 10 viestiä | ]