Vehkeet meni huoltoon Vehkeet meni huoltoon
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
Kjeh kjeh Kjeh kjeh
bobble-head syndroominen kisse :3 bobble-head syndroominen kisse :3
Tyydytys Tyydytys
miinä ooleen lindajuuliaa suomalainen sex bätäng muija miinä ooleen lindajuuliaa suomalainen sex bätäng muija
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
bombs away :DD bombs away :DD
Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut Nää paperit on just niitä mihin mä olen niistänyt tai runkannut
Naaah! Mah pizza! Naaah! Mah pizza!
Uhriutui >:3 Uhriutui >:3
kesätyllerö kesätyllerö
kiltti kissa >:3 kiltti kissa >:3
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
Kermit kuvakommenttikokoelma Kermit kuvakommenttikokoelma
Homo Sapiensin kerma kokoontuu (ja hupaisa jekku kipsulle) Homo Sapiensin kerma kokoontuu (ja hupaisa jekku kipsulle)
Hönö lähi salille Hönö lähi salille
tykkää jo etukäteen siitä :3 tykkää jo etukäteen siitä :3
Menkat on mielipidejuttu <3 Menkat on mielipidejuttu <3
Oli hiki Oli hiki
idiootti idiootti
Sateenkaarileluja päiväkoteihin. Sateenkaarileluja päiväkoteihin.
Päivi Päivi
siinähän tappelette :3 siinähän tappelette :3
 1 105 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto
15.07.2020 18:58:53
[ + 1 | ]

Oujea

[45167] [20200715_185605.jpg] [2.22 MB] [4032x3024] [] []
20200715_185605.jpg

ananas

(44)  · 

wrap

(6)
15.07.2020 19:26:40 | 19:30:05
#365102 [+-] Piilota Suosittele

365097

ei tarvitse soittaa musiikkia niin kovalla.


Ja leikkasin veitsellä kuitenkin :P

Edit: ja jos vielä avatarpiirustus (vienoa) pyyntöä saisi esittää niin voisiko silinterihattuinen monokkelisilmäilevä tabby-Vivamort leikata ananasta tietokonepöydällä?

15.07.2020 19:52:10 | 19:55:28
#365108 [+-] Piilota Suosittele

>>365104

Tuli täytteitä kebabwrappeihin.
Oli pari muutakin, mutta fetat oli jo kuutioina jalapenot slaisseina, salaatinledet huuhdeltuna ja jugurtti vaihtui hetken mielijohdosta sekasienisalaattiin.

Kyseessä on toki tarjoiluehdotus.

16.07.2020 01:03:05
#365204 [+-] Piilota Suosittele

>>365190

Älä oo tuommoinen. Siinä oli sitä roipetta sibulkebabin kestikkeeksi. Sinunkin kyrpä ois hyrränny (patterilla tai iliman) jos oisit päässyt näitä kääryleitä natustelemmaan

16.07.2020 01:30:09
#365207 [+-] Piilota Suosittele

>>365204
Hyi sua, herran jestas sentään! Missä romantiikka? Tosin punasibale on hyvvää. Mutta sitä en anna anteeksi, että juot tuommosta homovissyä. Itte ku en pysty mittään kreippipitosta juomaan niin oon katkera siitä. Mää ku tykkäisin siitä niin kovasti.

[ 9 viestiä | ]