Pocahontas Pocahontas
Panosaari Panosaari
Good Friday Good Friday
ZA WARUDO ZA WARUDO
Hieno lelu tulevalle kouluampujalle Hieno lelu tulevalle kouluampujalle
Cthulhun nimeen! Cthulhun nimeen!
Rasistit öyhöttämässä Rasistit öyhöttämässä
Mieluisa lelu Mieluisa lelu
Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään :3 Kun silmäni mä auki saan ja sinut siinä nään :3
The Best Hunting Sim Available The Best Hunting Sim Available
Sinä mätänevä emätin-eruptio Sinä mätänevä emätin-eruptio
Musta kaapu aiheiset pääsiäismunat Musta kaapu aiheiset pääsiäismunat
Sisäinen maailma Sisäinen maailma
Totuus löytyy, kun jaksaa etsiä Totuus löytyy, kun jaksaa etsiä
Balls deep Balls deep
:'^) :'^)
Prismaan saatana Prismaan saatana
Korkeammalle Korkeammalle
Kerrassaan miehekästä Kerrassaan miehekästä
terminating intensifies terminating intensifies
Ronsu polskii Ronsu polskii
allahu akbar allahu akbar
Kohtuudella Kohtuudella
Iiidaahh Iiidaahh
 1 112 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.22 MB, 1 tiedosto, 15.07.2020 18:58:53
[ + 1 | ]

Oujea

[45167] [20200715_185605.jpg] [2.22 MB] [4032x3024] [] []
20200715_185605.jpg

ananas

(44)  · 

wrap

(6)
15.07.2020 19:26:40 | 19:30:05
#365102 [+-] Piilota Suosittele

365097

ei tarvitse soittaa musiikkia niin kovalla.


Ja leikkasin veitsellä kuitenkin :P

Edit: ja jos vielä avatarpiirustus (vienoa) pyyntöä saisi esittää niin voisiko silinterihattuinen monokkelisilmäilevä tabby-Vivamort leikata ananasta tietokonepöydällä?

15.07.2020 19:52:10 | 19:55:28
#365108 [+-] Piilota Suosittele

>>365104

Tuli täytteitä kebabwrappeihin.
Oli pari muutakin, mutta fetat oli jo kuutioina jalapenot slaisseina, salaatinledet huuhdeltuna ja jugurtti vaihtui hetken mielijohdosta sekasienisalaattiin.

Kyseessä on toki tarjoiluehdotus.

16.07.2020 01:03:05
#365204 [+-] Piilota Suosittele

>>365190

Älä oo tuommoinen. Siinä oli sitä roipetta sibulkebabin kestikkeeksi. Sinunkin kyrpä ois hyrränny (patterilla tai iliman) jos oisit päässyt näitä kääryleitä natustelemmaan

16.07.2020 01:30:09
#365207 [+-] Piilota Suosittele

>>365204
Hyi sua, herran jestas sentään! Missä romantiikka? Tosin punasibale on hyvvää. Mutta sitä en anna anteeksi, että juot tuommosta homovissyä. Itte ku en pysty mittään kreippipitosta juomaan niin oon katkera siitä. Mää ku tykkäisin siitä niin kovasti.

[ 9 viestiä | ]