2014 päivitetty Spinosaurus 2014 päivitetty Spinosaurus
Raputin Raputin
Jeg Faller Jeg Faller
Batman Batman
Siltsu Siltsu
Käytännöllinen Käytännöllinen
Vittu Fry sua saa aina hävetä Vittu Fry sua saa aina hävetä
Kun saavun ja touhouta ei näy Kun saavun ja touhouta ei näy
näsinneulan paskahuussista näsinneulan paskahuussista
On siellä paskaakin On siellä paskaakin
AH SINNE MENI AH SINNE MENI
assburgerin lauantai 2 assburgerin lauantai 2
Onii-chan Onii-chan
ei välttämättä ei välttämättä
Yui Yui
Chibi Aki Chibi Aki
Kommunismi on paras Kommunismi on paras
[NNN=715887] [NNN=715887]
Ihmeelliset olennot Ihmeelliset olennot
Milf Milf
Huume hämä Huume hämä
Cosplay Cosplay
Ei enää naurista Ei enää naurista
Riimit Riimit
 676 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 18.07.2020 09:29:23
[ + 0 | ]

lampunvaihtoa ilman A tikkaita

[45244] [tikkaat.png] [0.73 MB] [470x703] [] []
tikkaat.png

lampunvaihto

 · 

tikkaat viritelmä

 · 

työukkoilu

18.07.2020 09:31:48
#365587 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy sanoa et kiinteistöhuollon ukolla oli melkoset visiot ku ei ollu tarpeeks korkeita tikkaita ja tosissaa meinas nostaa hulilla tuon häkkyrän ylös ja kiivetä päälle... noh tuo saha nyt oli sen verran tiellä et ei se sitä saanu kohilleen ja joutuu tulee seuraavana päivänä iha telineiden kanssa...

18.07.2020 09:45:26
#365589 [+-] Piilota Suosittele

>>365588 ei se vaikuttanu muutenkaan mitenkään penaalin terävimmältä kynältä se huoltomies... sanoin sille et aikasemmin ku vaihtovat kaikki lamput kerralla ni oli ihan kunnon koottavat ja pyörillä siirreltävät telineet turvakaiteilla... sama ukko oli vissiin puuverstaalla vaihtanu peräkärryn päälle nostetuilla A tikkailla lampun...

19.07.2020 05:46:54
#365824 [+-] Piilota Suosittele

Henkilönostin vaan joka helvetin lampunvaihtoon tai parhaimmillaan rakennustelineet... Onhan turvallisuus hyvä asia ehdottomasti mutta pistää aina silti vähän hymyilyttämään ko porukka vaihtaa lamppuja vajaa 2.5m huonekorkeuden tilassa sellasella nostimella mikä nousee max metrin :D sellasestaki varmaan useempi tonni halutaan rahaa.

[ 4 viestiä | ]