Tanan harava pilasi kaiken Tanan harava pilasi kaiken
uralin taa uralin taa
"Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri" "Ei pysty, äiti, deus vulttaan juuri"
pitäiskö tänne perustaa oma osto/myynti palsta ? pitäiskö tänne perustaa oma osto/myynti palsta ?
hmm.. hmm..
Porukka runkkaa taas basessa Porukka runkkaa taas basessa
Allaspirtelö nössöt! Allaspirtelö nössöt!
yolo yolo
Miksi suotta tehdä lapsia kun voi adoptoida Miksi suotta tehdä lapsia kun voi adoptoida
Muistakaa ostaa, kun vappukin tulossa Muistakaa ostaa, kun vappukin tulossa
tervetuloa internettiin tervetuloa internettiin
Saan tehtyy 2 rannekelloo Saan tehtyy 2 rannekelloo
somali kevät jäillä somali kevät jäillä
Meni vaan selkä poikki Meni vaan selkä poikki
pro gamer pro gamer
Koita paskoa itsesi Koita paskoa itsesi
Vappu lähestyy Vappu lähestyy
Paloviinan hyvä ystävä Paloviinan hyvä ystävä
1 Man 1 Jar 1 Man 1 Jar
Gay Rapper (Mad-TV) Gay Rapper (Mad-TV)
:miettiä: :miettiä:
Hehe Hehe
Kokovartalon vibraattori Kokovartalon vibraattori
nyrkkihampaat nyrkkihampaat
 711 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.42 MB, 6 tiedostoa, 21.07.2020 10:05:17
[ + 4 | ]

Kissakimara

[45346] [tiedosto-1.jpg] [0.07 MB] [800x1424] [] []
tiedosto-1.jpg
[45345] [tiedosto-2.jpg] [0.09 MB] [700x1154] [] []
tiedosto-2.jpg
[45344] [tiedosto-3.jpg] [0.07 MB] [650x776] [] []
tiedosto-3.jpg
[45343] [tiedosto-4.jpg] [0.06 MB] [650x739] [] []
tiedosto-4.jpg
[45342] [tiedosto-5.jpg] [0.06 MB] [600x450] [] []
tiedosto-5.jpg
[45341] [tiedosto-6.jpg] [0.07 MB] [650x650] [] []
tiedosto-6.jpg

kissa

(5208)  · 

makaa

(187)  · 

ilme

(228)
21.07.2020 18:01:34
#366418 [+-] Piilota Suosittele

"Siinä tuli sitten suukopukkaa pitkin poikin siltaa."
"Tuli tulta ja tappuraa pitkin nappulaa.
"Sitten mä hokasin ja sanani tokasin:"
"Nappula loppuu ja niin taipuu suukopu.

22.07.2020 16:09:46 | 16:13:13
#366658 [+-] Piilota Suosittele

Maitohylly bursuaa valkeaa kultaa vaikka kermat menivätkin parempiin suihin :3

Ernest Börhingway hakee innoitusta teokselleen "Börh ja meri" :3

"And I meow'd unto thee: I! SHALL! PROVIDE!" >:3

"Et voi enää määrätä minua. Oma tupa, oma lupa." ;3

"Etkö välitä pätkääkään vaikka huumon ikuistaa röyhkeän rötväysasentosi koko maailmalle? Aina saa kärsiä ja hävetä!" >:3

"Tätä näyteikkunaa ette voi vastustaa!" ;3

[ 3 viestiä | ]