Ostin itelle joululahjaksi z150 ja ääni on ok hyvä Ostin itelle joululahjaksi z150 ja ääni on ok hyvä
Äwäläbälälänäänä mohulu! Äwäläbälälänäänä mohulu!
Luukku 12 Luukku 12
harrastusvertailu harrastusvertailu
Uusi paita Uusi paita
pippeli pippeli
Pingiivi Pingiivi
Ulkoilemassa Ulkoilemassa
krista kiuru krista kiuru
romania romania
Ricky Ricky
nuuhku heppatyty nuuhku heppatyty
tänne ne vuodet katookin tänne ne vuodet katookin
dolan dolan
minne mun vuodet katoo minne mun vuodet katoo
väsy väsy
missä mun ruoka missä mun ruoka
Peruna Peruna
Surunlista Surunlista
rekkapena raivoissaan rekkapena raivoissaan
Totta Totta
sisustus sisustus
Uusi lelu Uusi lelu
joulubonarit joulubonarit
 865 näyttökertaa, 1 viesti, 1.18 MB, 1 tiedosto, 14.06.2018 19:26:18
[ + 3 | ]

grillikesä part.2

[13440] [IMG-20180614-WA0011.jpeg.jpg] [1.18 MB] [2240x3968] [] []
IMG-20180614-WA0011.jpeg.jpg

grillikesä

[ 1 viestiä | ]