Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3 Tilukset tasapainoisessa tarkastelussa :3
miten toimisit? miten toimisit?
Soidinmenojen aika Soidinmenojen aika
Erilainen börh Erilainen börh
hehe hehe
DOOMROAR - Horizon DOOMROAR - Horizon
False Positive - Clever Hound False Positive - Clever Hound
Vitun köyhät Vitun köyhät
Koirojen tittelit Koirojen tittelit
HMMMM HMMMM
Midnight Uli Midnight Uli
DYAC-kokoelma DYAC-kokoelma
Hahaa, behmoisa masu olikin ansa >:3 Hahaa, behmoisa masu olikin ansa >:3
Vegaanit servattu Vegaanit servattu
wPaint wPaint
Kutkuttava kaveri Kutkuttava kaveri
Luovuttajan asenne Luovuttajan asenne
:'^) :'^)
Rasistit öyhöttämässä Rasistit öyhöttämässä
iidat iidat
Tälläseltä normot näyttää Tälläseltä normot näyttää
Minä en ole mieS Minä en ole mieS
youpedo youpedo
Viestintäongelmia Viestintäongelmia
 969 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 29.07.2020 13:37:47
[ + 3 | ]

Persut on työväenpuolue

[45669] [FB_IMG_1596018975348.jpg] [0.12 MB] [750x634] [] []
FB_IMG_1596018975348.jpg

medieval

 · 

conservative

 · 

keskiaika

(14)  · 

konservatiivit

29.07.2020 13:55:42
#368894 [+2] Piilota Suosittele

Persut tekisi työläisten eteen yhdessä vaaikaudessa enemmän kuin demarit ja kommunistit koko historiansa aikana, mutta sellainen idea ei käy salaseurakansan pirtaan.

29.07.2020 17:40:02
#368966 [+2] Piilota Suosittele

>>368901 Kerro toki mitä mieltä olet tästä tulevasta veronmaksusiirrosto, jossa matalan verotuksen maiden budjettia paikataan korkean verotuksen maiden työläisten selkänahasta? Kyllä minua ainakin vituttaa työtätekevänä ihmisenä, että Espanjan Manolo maksaa vähemmän tuloveroa, omaisuusveroa, polttoaineveroa, kulutusveroja, asumiskustannuksia ja nauttii kevyempää sääntelyn eri asioissa kuin minä, silti kun heidän valtionsa on vuosien perseilyn jälkeen kusessa, se raha pelastamiseen otetaan minulta, ei Manololta, jolle on kevyen verotuksen ansiosta kertynyt reilusti enemmän varallisuutta kuin minulle. Mikäli se lappu allekirjoitetaan, takaan että demarit tullaan tuhoamaan työläisväestön toimesta.

29.07.2020 17:41:49
#368967 [+-] Piilota Suosittele

>>368966
Sinä et takaa yhtään mitään. Noin yleisesti ottaen olen EU:ta vastaan. Äänestinkin sitä vastaan silloin aikoinaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

29.07.2020 17:48:53
#368968 [+1] Piilota Suosittele

>>368967 Minä takaan.
Sinä taas tuskin olit edes syntynyt.

Tuosta sinä oletkin tunnettu tällä sivustolla, sinulla ei ole mistään tietoa vaan pelkästään oletuksia jotka esität puoliksi totena ja jotka ovat rajastaan vääriä.

29.07.2020 23:34:41
#369057 [+1] Piilota Suosittele

>>368979 Ja sinä porojen nussimisesta. Vai oliko se toisinpäin?
>>369049 Varmaankin siksi, että meidän korkeaverokertymä menee matalasta verotuksesta nauttivien hyväksi, jotta heidän ei tarvitse nostaa veroja. Sen lisäksi, että se on EU:n omia sopimuksia vastaan, se on myös moraalisesti väärin.

[ 14 viestiä | ]