Naispoliisi ajaa kiinni autoonsa törmänneen hurjastelijan Naispoliisi ajaa kiinni autoonsa törmänneen hurjastelijan
Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa Kuinka ystävystyä lemmikkinsä kanssa
Pamputin Pamputin
grillikesä part.2 grillikesä part.2
This is why we can't have nice things... This is why we can't have nice things...
Trump Trump
Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__; Niin riittämätöntä puumateriaalia ;__;
eVitud eVitud
Pehmolelu Pehmolelu
Tulin minä kaapista ulos Tulin minä kaapista ulos
this snibs the snab :--DDD this snibs the snab :--DDD
Otti mallia :3 Otti mallia :3
isis nuket isis nuket
Kitsune Mura - Kettukylä Kitsune Mura - Kettukylä
Rosianna Rabbit Rosianna Rabbit
Shower thoughts Shower thoughts
Paljon päässä vikaa Paljon päässä vikaa
Voi miksi Jumala? Voi miksi Jumala?
MacGruber sijoittaa MacGruber sijoittaa
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Alonsoa himottaa Alonsoa himottaa
Jedi Gondola Jedi Gondola
Mennäänkö syömään Mennäänkö syömään
Älä kysy minulta! Älä kysy minulta!
 831 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 08.10.2020 18:19:03
[ + 5 | ]

Ei oo kissatkaan niinkuin ennen!

[48483] [0.jpg] [0.05 MB] [720x599] [] []
0.jpg

kissa

(5209)  · 

cat

(106)  · 

keskiaika

(14)  · 

middle-ages

08.10.2020 18:55:15
#397252 [+-] Piilota Suosittele

Aina kun näen kissan seisovan tai kävelevän takajaloillaan, tekee mieli hakea raamattu, iso risti, vihkivettä, Nokian kumisaapas ja karkoittaa demoni kissasta.

Vanhempana olen entistä vähemmän alkanut pitämään häröistä kissoista. Rauhalliset, seuralliset ja pitkälti koiramaiset kissat ovat mukavia, vaikka allerginen kissoille olenkin.

08.10.2020 19:07:13
#397260 [+-] Piilota Suosittele

>>397253
En, mutta jos olet kiltisti, voin sanoittaa norjalaista kurkkumetallia vetelevän bändisi seuraavalle levylle parit kappaleet.

Sitä odotellessa, kuuntele ja katsele vähän niitä demonisia rituaaleja. Kissa puuttuu. Tällä kertaa.

08.10.2020 19:12:15
#397265 [+-] Piilota Suosittele

>>397260
Saatananpalvonta on siitä hassua, että voidakseen palvoa Saatanaa, tulee olla uskovainen juutalainen, kristitty tai muslimi. Ilmeisesti jehova tai mormonikin käy.
Muissa uskonnoissa kun ei moista vastapoolia edes tunneta :)

08.10.2020 19:24:33
#397276 [+-] Piilota Suosittele

>>397271
On toki. Kuitenkin pääosassa monijumalaisia uskontoja ne samat jumalat ovat sekä hyviä että pahoja ja ihmisen omat teot vaikuttavat siihen, miten ne jumalat häntä kohtelevat.
Pelastus ei siis löydy uskosta, vaan nimenomaan teoista.

Hyvin useissa kristityissä suuntauksissa, kuten myös käsittääkseni juutalaisuuden ja islamin monissa suuntauksissa, saat sinänsä tehdä mitä lystäät, kunhan muistat katua ja rukoilla ja uskoa. Eipä ole ihme, että nuo ovat niin menestyneitä, ei tarvi pahemmin moraalista ja etiikasta välittää.

08.10.2020 22:42:23 | 22:48:58
#397358 [+-] Piilota Suosittele

>>397351

Börhmaste.

Edit: aika-avaruuskudelma taittuu itseensä kuin kissanhäntä höbönassun suuhun. Oi Ouroboros olisitpa ollut näkemässä uuden BörhÖrokin!

[ 15 viestiä | ]