mä vs työkkäri mä vs työkkäri
Bassotyty vetää pornot saundit Bassotyty vetää pornot saundit
hälyyttyävä järjestelmä hälyyttyävä järjestelmä
vanhat hyvät ajat vanhat hyvät ajat
Pannupizza Pannupizza
Tivolissa on hauskaa Tivolissa on hauskaa
Pihvinaama Pihvinaama
Sekalaisia Sekalaisia
twitch twitch
Viikonlopun naurut Viikonlopun naurut
Kokin erikoinen Kokin erikoinen
Metapylly Metapylly
Elehdi oikein Elehdi oikein
Mina ei ummarra Mina ei ummarra
Sauli Sauli
Slayjerin pleikkari Slayjerin pleikkari
Ukrainalaisilla on satku :D Ukrainalaisilla on satku :D
salimage unohti forkkupäivän salimage unohti forkkupäivän
Venäjällä metroa odottamassa Venäjällä metroa odottamassa
Thanks Obama Thanks Obama
Gay Gay
kisu mittailee lounastansa kisu mittailee lounastansa
Krim on Venäjää! Krim on Venäjää!
Olen suorakulma vain, börheä :3 Olen suorakulma vain, börheä :3
 714 näyttökertaa, 3 viestiä, 6.34 MB, 1 tiedosto, 02.08.2020 11:58:17
[ + 1 | ]

Herättää hieman kysymyksiä

[45783] [IMG_20200802_111629_0.jpg] [6.34 MB] [4016x5344] [] []
IMG_20200802_111629_0.jpg

valmis.riisi

13.11.2024 21:07:45
#659563 [+-] Piilota Suosittele

Ei tuo ole uusavuttomuutta, vaan todella näppärää kenttäruokaa. Pussi riisiä kattilaan, lisää lihapullatölkki ja sulla on parissa minuutissa ruokaa. Sopii myös sisseille jotka ei voi tehdä tulta jos vihollinen tai sen droneja pörrää ilmassa. Samoin keskellä yötä talvella kamiina tai nuotio hohkaa vittuna lämpökamerassa, paljain silmin, tai vaikka sissiteltassa olisit niin sen savun haistaa kauas. Pelkkä pakin sekä pikku trangia, taikka raakana kylmänä. Näen paljon käyttätarkoituksia kentällä.

[ 3 viestiä | ]