Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon
Trollin takaa paljastuu ryssä Trollin takaa paljastuu ryssä
Koronapassi Koronapassi
Ruokajaon saalis Ruokajaon saalis
Ja lisää Sannaa! Ja lisää Sannaa!
Joulu on taas! Joulu on taas!
Kummeli Marin. Kummeli Marin.
Työstäkieltäytyjäliitto Työstäkieltäytyjäliitto
tekken tekken
Musk Musk
Politiikka fingerpori Politiikka fingerpori
Masturbation Masturbation
Junanvaunun kaasutustunneli Junanvaunun kaasutustunneli
Milf Milf
Ne pienet erot, osa2. Ne pienet erot, osa2.
Homot Homot
Juoksukaljat Juoksukaljat
Alvar Aalto Alvar Aalto
Pedari Pedari
Sanna ja kalpeanaama. Sanna ja kalpeanaama.
tärpätti ribul tärpätti ribul
Filippiinihoitsuja tulossa Filippiinihoitsuja tulossa
Ihana nainen Ihana nainen
Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 10 Paint-joulukalenteri 2021 - Luukku 10
 1 041 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.51 MB, 1 tiedosto, 06.08.2020 18:45:04
[ + 4 | ]

Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen

[45978] [kymmenen-euroa-pimeana-wfc.png] [0.51 MB] [852x5570] [] []
kymmenen-euroa-pimeana-wfc.png

työpaikka

(9)  · 

pimeä

(8)  · 

hyypiö

 · 

pomo

(26)  · 

feissarimokat

(147)
06.08.2020 18:56:55
#371603 [+3] Piilota Suosittele

Tommotti noi vassaripiipittäjät on. Ei oikeasti työt kiinnosta. Moni olisi valmis työhön mutta kun töitä ei saakeli ole edes tarjolla.

06.08.2020 22:19:38
#371711 [+1] Piilota Suosittele

En tiedä miten harhanen kultalusikka perseessä syntynyt tai elämästä täysin vieraantunut tollo kuvittelee että esim.pizzan vääntäjän tuntiliksa on enemmän kuin 10€ tunti? Toimitilahuoltajan (siivooja) tunti liksa on huonoimmillaan isolla firmallakin 7,49€ (alin mitä tiedän) ja tunteja saattaa saada max.20/viikko, joten pakko tehdä keikkaa toiselle firmalle. Tunnen kahvila ; kioski yrittäjän jolla uran alkuvaiheen keskimääräinen tuntipalkka oli 4,5€ ja töitä täytyi painaa 10-14h joka päivä. Nykyisin saa olla tyytyväinen jos saa tehdä työtä josta pitää, johon on koulutus / pätevyys, plus saa siitä palkan jolla elää ja harrastaa mukavempia asioita kuin työttömänä lojuminen.

07.08.2020 02:25:28 | 02:25:48
#371860 [+-] Piilota Suosittele

Hei, mä teen kotona kympin värkeillä miljuuna kertaa paremman pitsan ku toi natsi. Miks mä en oo tuolla pitseerias töis?

[ 9 viestiä | ]