Lahti, syyskuu 2015 nevö forget Lahti, syyskuu 2015 nevö forget
Pärisee Pärisee
Viikset Viikset
Alkoi kiinnostamaan Alkoi kiinnostamaan
Jordung Pebbleson Jordung Pebbleson
Puutarhatöisssä Puutarhatöisssä
Lättyä Lättyä
Väsähtäneet seikkailijat Väsähtäneet seikkailijat
Vaihdoksia Vaihdoksia
Ruotsi skenaario 2030 Ruotsi skenaario 2030
Bellon Börheä Bellon Börheä
Pallit pois Pallit pois
Porknado Porknado
Nico nico nii Nico nico nii
Homontain avajaismarssi Homontain avajaismarssi
Elämä on oppimista Elämä on oppimista
Stretch armstrong Stretch armstrong
Sairasta epäkristillistä maanpetoksellista häiriintynyttä paskaa Sairasta epäkristillistä maanpetoksellista häiriintynyttä paskaa
Pilaantunutta viiniä Pilaantunutta viiniä
Elon-Chan Elon-Chan
Puuhattu Puuhattu
Rentouttava lasi viiniä Rentouttava lasi viiniä
neuvot neuvot
Työni täällä on tehty :3 Työni täällä on tehty :3
 701 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.42 MB, 1 tiedosto, 07.11.2021 16:33:37
[ + 5 - | ]

Ilmastoasiaa.

[58200] [Screenshot_20211107-153004_Twitter.jpg] [0.42 MB] [971x1584] [] []
Screenshot_20211107-153004_Twitter.jpg

päästöt

(10)
07.11.2021 19:11:48
#513921 [+7] Piilota Suosittele

Hyvesignalointi ja moraaliposeeraus ovat hulluutta.
Ja niistähän tässä juuri on kyse.

Asiaa perustellaan monesti naurettavalla ja harhaisella väitteellä, että näin saadaan Suomessa innovaatioita aikaan ja sitten myydään toisille tuotteita, joilla autetaan toisia maita pääsemään ilmastotavoitteisiin.

Bullshittiä. Todellisuudessa vain kuritetaan oma maa konkurssiin, tuhotaan työpaikat / ajetaan ne muihin maihin, nostetaan kustannukset (mm. polttoaineiden hinnannousut nostavat kaikkia kuluttajahintoja) niin korkeiksi, että synnytetään uusia köyhyysloukkuja ja aikaansaadaan se, että pienipalkkaiset (joilla olisi vielä työpaikka), eivät pysty kulujen vuoksi käymään töissä.

Innovaatiot tulevat tukemalla ja kannustamalla, eivät piiskaamalla. Diktaattori-Sannan ja kumppaneiden pitäisi ymmärtää tämä ensimmäisenä ja katsella hieman aiemmin syntyneitä innovaatioita.

[ 2 viestiä | ]