Entisaikojen tytöt Entisaikojen tytöt
Naiset tietää asioita!? Naiset tietää asioita!?
Pysykää kotona. Pysykää kotona.
Alaikäban Alaikäban
uhriutuja uhriutuja
Oo! Hoo! Hoo! Oo! Hoo! Hoo!
Oikein Oikein
muistakaa mitata kuume muistakaa mitata kuume
isis spärde isis spärde
Kesä fiilikset. Kesä fiilikset.
Rahoitus on kunnossa onneksi. Rahoitus on kunnossa onneksi.
pitsaperjantai pitsaperjantai
Eurostoliitto Eurostoliitto
fiksu päivitysviesti fiksu päivitysviesti
Rasvapalo Rasvapalo
Tulevaisuus takaisin Tulevaisuus takaisin
Tiedät et' oon viaton Tiedät et' oon viaton
karpolla on asia kunnossa karpolla on asia kunnossa
Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of
Italialaiset Italialaiset
Ipan testitulos: Ei koronaa. Ipan testitulos: Ei koronaa.
Bow wow Bow wow
Morena Baccarin pillu Morena Baccarin pillu
doge doge
 773 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 22.07.2021 19:08:30
[ + 2 | ]

Fiat Multipla <3

[55360] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1245x881] [] []
tiedosto.jpg

22.07.2021 22:14:01
#482889 [+-] Piilota Suosittele

Vuosien päästä joku tärähtänyt keräilijä voisi maksaa tuommoisestakin kohtuullisen hinnan, harmi vaan että harva fiat on toimintakuntoinen 20 vuoden jälkeen poislukien palttoonnappi / sittiäinen, eli fiat 600.
Reilu vuosi takaperin pistin fixatun & katsastetun -88 mazda 323 hb:n (autovarkaiden suosikki) myyntiin tarjouskaupalla.
Joku vääksystä ja somerolta tappeli siitä 2150€ asti.
Kyllä se someron tyyppi ihan täysipäiseltä vaikutti, mutta oli pakko kysyä onko tyytyväinen autoon kokonaisuutena, vai haluaako perua kaupat?
"Juu, täm mää otan." Oli herran vastaus, no olin minäkin kun aikanaan 500 markalla ostettu peltorassiksi meinattu romu nostaa arvonsa yli 20X reilussa 20 vuodessa.

22.07.2021 23:38:52
#482896 [+-] Piilota Suosittele

Näitähän ei suomessa kauheesti ole koska alkuun ei saannu rekisteriin koska valot on etuakselin takapuolella, mut sit ns valolakia muutettiin nii jotkuthan sit toi näitä maahan.

23.07.2021 12:05:03
#482969 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on italialaista muotoilua kauneimmillaan. Jotenkin tuntuu että tuo kottero on vahingossa tuotantoon päätynyt sisäpiirin vitsi.

[ 10 viestiä | ]