dramaattinen dramaattinen
Usan poliisi Usan poliisi
pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta pistää miettimään mitä vaaditaan nykyajan artistilta
poliisi kehotti lopettamaan ihmisiä.. poliisi kehotti lopettamaan ihmisiä..
Ylläripylläri! Ylläripylläri!
Lääkkeet Lääkkeet
Herkullinen tulisuus Herkullinen tulisuus
Suomen hallitus Suomen hallitus
Harvinainen sairaus Harvinainen sairaus
Sairaalareissu Sairaalareissu
Namskis Namskis
Ryppy ja Koponen Helsingissä osa III Ryppy ja Koponen Helsingissä osa III
Ajattelemisen aihetta. Ajattelemisen aihetta.
Tekosylkky ja pari börhnappia :3 Tekosylkky ja pari börhnappia :3
Hopitihop motherfucker Hopitihop motherfucker
Ville Ranta :DDDD Ville Ranta :DDDD
tarvitsen yhden tämmöisen <:3 tarvitsen yhden tämmöisen <:3
Kuinka saada digimummu kylään :D Kuinka saada digimummu kylään :D
Tärkeä kysymys yhteisölle - toivottavasti suurin osa vastaa! Tärkeä kysymys yhteisölle - toivottavasti suurin osa vastaa!
Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA! Hyvää aikaa. HYVÄÄ AIKAA!
nyt tarkkana :3 nyt tarkkana :3
No live matters No live matters
l i c k l i c k
Mistä ilo voisi tulla elämääni? Mistä ilo voisi tulla elämääni?
 924 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa, 16.07.2021 17:36:23
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 16.07.2021.

Taas vasemmistossa pää leviää..

[55231] [20210716_162309.jpg] [0.13 MB] [2048x1031] [] []
20210716_162309.jpg
[55230] [20210716_162311.jpg] [0.17 MB] [1836x2048] [] []
20210716_162311.jpg

mielenterveys

(14)  · 

vasemmisto

(216)
16.07.2021 19:09:36
#480650 [+-] Piilota Suosittele

>>480624
Persu nauraa kun vinkujien puolueen nuorten vpj ja paikallisosaston pj on sellaisia vasemmalla kädellä (sic!) hoidettavia duuneja, joita pystyy hoitamaan mallikkaasti vaikka on täydellisen kykenemätön edes tavallisen elämän haasteita kohtaamaan.

16.07.2021 19:55:24
#480669 [+-] Piilota Suosittele

>>480660
Helpoimmalla pääsisi kun vain mustalistaisi. Ollut kyllä kovasti mietinnän alla, mutta on toisaalta jostain tullu semmonen periaate ettei mustalistaa. Eipä tosta nyt harmia vielä ole kun ei kykene suunsoittoa suurempaan.

16.07.2021 23:39:57
#480793 [+1] Piilota Suosittele

>>480650

En naura tuommoisille. Lähinnä säälin. Ei mitään kokemusta yhtään mistään ja vaatii vaatimalla asioita. Nähty on vähän turhankin paljon tätä. Mukaanlukien somalimuutot, että myös suomalaisilla.

17.07.2021 00:02:56
#480810 [+1] Piilota Suosittele

>>480628

Vaikia sanoa. Ihmisen ahdistuvat millin mistäkin. Itse ahdistun siitä, että on liikaa töitä tai ei ole töitä ollenkaan.
Sopusuhto pitää olla. Niin juomisessa, rakastamisessa, työssä. Kaikessa.

[ 16 viestiä | ]