söpyli söpyli
Potsi palkkaa lisää apustajia Potsi palkkaa lisää apustajia
Rakkaudella ei ole rajoja Rakkaudella ei ole rajoja
se vihjailee se vihjailee
Greta Thunbergin uusin mielenosoitus Greta Thunbergin uusin mielenosoitus
Aamuja! Aamuja!
Omaa kivaa Omaa kivaa
viimeinen pala viimeinen pala
Piiskaa Piiskaa
Tissit Tissit
läski Perse läski Perse
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Yllätys Yllätys
Randy bobandy Randy bobandy
BUSTAFIELD 2: Hoodline BUSTAFIELD 2: Hoodline
Siinä on paljon nuoltavaa Siinä on paljon nuoltavaa
Epstein leakki Epstein leakki
Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko Keimo teki ite ja keimosta tulee viä helvetin kova röiukko
Rouskista Rouskista
Anal Ien Anal Ien
ystävänpäivälahja ystävänpäivälahja
pikku remppaa pikku remppaa
Taitava mies Taitava mies
Lesbo lokki Lesbo lokki
 924 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa, 16.07.2021 17:36:23
[ + 5 - | ]
👑 Katsotuin 16.07.2021.

Taas vasemmistossa pää leviää..

[55231] [20210716_162309.jpg] [0.13 MB] [2048x1031] [] []
20210716_162309.jpg
[55230] [20210716_162311.jpg] [0.17 MB] [1836x2048] [] []
20210716_162311.jpg

mielenterveys

(14)  · 

vasemmisto

(216)
16.07.2021 19:09:36
#480650 [+-] Piilota Suosittele

>>480624
Persu nauraa kun vinkujien puolueen nuorten vpj ja paikallisosaston pj on sellaisia vasemmalla kädellä (sic!) hoidettavia duuneja, joita pystyy hoitamaan mallikkaasti vaikka on täydellisen kykenemätön edes tavallisen elämän haasteita kohtaamaan.

16.07.2021 19:55:24
#480669 [+-] Piilota Suosittele

>>480660
Helpoimmalla pääsisi kun vain mustalistaisi. Ollut kyllä kovasti mietinnän alla, mutta on toisaalta jostain tullu semmonen periaate ettei mustalistaa. Eipä tosta nyt harmia vielä ole kun ei kykene suunsoittoa suurempaan.

16.07.2021 23:39:57
#480793 [+1] Piilota Suosittele

>>480650

En naura tuommoisille. Lähinnä säälin. Ei mitään kokemusta yhtään mistään ja vaatii vaatimalla asioita. Nähty on vähän turhankin paljon tätä. Mukaanlukien somalimuutot, että myös suomalaisilla.

17.07.2021 00:02:56
#480810 [+1] Piilota Suosittele

>>480628

Vaikia sanoa. Ihmisen ahdistuvat millin mistäkin. Itse ahdistun siitä, että on liikaa töitä tai ei ole töitä ollenkaan.
Sopusuhto pitää olla. Niin juomisessa, rakastamisessa, työssä. Kaikessa.

[ 16 viestiä | ]