"väärä" musiikki "väärä" musiikki
minne sie menet? minne sie menet?
Vogel - Night City Vogel - Night City
spörde indeed spörde indeed
vasemmisto vasemmisto
Tanssii spurdojen kanssa Tanssii spurdojen kanssa
Kissakimppu Kissakimppu
tippuuko vai ei :3 tippuuko vai ei :3
hei sinä hei sinä
keisari apustaa keisari apustaa
rankka päivä rankka päivä
#masshypnosis #masshypnosis
minecraft minecraft
Bix Nood Bix Nood
puhelimet puhelimet
Persut on työväenpuolue Persut on työväenpuolue
lopeta kuvaaminen >.3 lopeta kuvaaminen >.3
paljon kaikkea paljon kaikkea
uncles penis uncles penis
Arnoldsedän seikkailut 5 Arnoldsedän seikkailut 5
No oisko no ei ooo :D No oisko no ei ooo :D
Rytmihäiriö - Osaako huora uida? Rytmihäiriö - Osaako huora uida?
Baileys jäätelä Baileys jäätelä
Naapurin Karvinen :3 Naapurin Karvinen :3
 951 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.86 MB, 2 tiedostoa, 17.07.2021 07:28:36
[ + 3 | ]

Ylen kultamuna taas

[55241] [20210717_072748.jpg] [0.21 MB] [1244x1032] [] []
20210717_072748.jpg
[55240] [Screenshot_20210717-072743_Samsung-Internet.jpg] [0.64 MB] [1080x1977] [] []
Screenshot_20210717-072743_Samsung-Internet.jpg

yleisradio

(64)  · 

raiskaus

(91)
17.07.2021 10:30:04
#480946 [+1] Piilota Suosittele

Kuten vastaavaan mediaan jo totesin. 13 vuotta koppia ilman mitään vitun lomia ja sen jälkeen maasta ulos. Ja näistä pitäisi karkotuksen yhteydessä ottaa kuvat, sormenjäljet ja dna. Ja testata jokainen rajan yli pyrkivä ähly. Jos löytyy tulijalta vanha tuomio nii sitten montun reunalle.

17.07.2021 10:56:14
#480970 [+-] Piilota Suosittele

Kuten on todettu, somessa levitetyt kuvat voivat alentaa tuomiota. Näin on siis jo käynyt suomessa. En siis pidä kovin fiksuna tuomitun tietojen levittelyä.

17.07.2021 11:59:01
#480994 [+1] Piilota Suosittele

Ei hitto, jos on sama kaveri. Muistan, kuinka tuota kaveria hehkutettiin ja koska olen siitä lukenut, sen on ollut oltava siten myös Aamulehdessä.

Siperiaan vaan vankeinhoidon ulkoistukseen ja rajummalla vartioinnilla raajaa toimintakyvyttömäksi, niin naiset pääsevät helpommin pakoon. Siis Syyriassa. Tännehän kaveria ei pitäisi Siperian jälkeen enää ottaa.

Käyttänyt toisen kuvia ja Jussiksi esittäytynyt. Jumalauta, mikä tyyppi.

17.07.2021 12:05:12
#481004 [+1] Piilota Suosittele

>>480994

Tämä on todettu, että on uusi normi suomessa. Valitettavasti naiset ja tytöt luulevat, että suomessa asuessaan muuttuvat sinisilmäisiksi suomalaisiksi.

THIS IS MY SAFE SPACE!! !!!!!

[ 9 viestiä | ]