Mäymäymäy Mäymäymäy
Rokotusvastaiset Rokotusvastaiset
Tässä Turun tapahtumat Tässä Turun tapahtumat
tarina hetki :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD tarina hetki :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Rokotuspakkoa ei saa olla Rokotuspakkoa ei saa olla
hehe reddit o kovie jäbie mesta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hehe reddit o kovie jäbie mesta :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
1->2->3->...? 1->2->3->...?
Niin. Niin.
Sara Chafak Sara Chafak
Hallitus tietää parhaiten Hallitus tietää parhaiten
Poikani, olet idiootti Poikani, olet idiootti
Tulevaisuuden olympialaiset Tulevaisuuden olympialaiset
Hienoa että vitsin tekeminen ja tappaminen laitetaan samaan list Hienoa että vitsin tekeminen ja tappaminen laitetaan samaan list
Vituttaa aina kun käy näin Vituttaa aina kun käy näin
Muistitteko? Muistitteko?
Vaikea keksiä tähän mitään Vaikea keksiä tähän mitään
Papatti Papatti
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Hesari ja kokous. Hesari ja kokous.
Mieluummin nyrkki perseessä kuin asua lohjalla Mieluummin nyrkki perseessä kuin asua lohjalla
Teletapit pääs Kabuliin Teletapit pääs Kabuliin
Hehe Hehe
On tämä saatana työmaa! On tämä saatana työmaa!
sanna piilossa sanna piilossa
 644 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 10.08.2020 11:35:38
[ + 9 - | ]

Yhteyttä häkkereihin

[46184] [CB3DC10C-0966-44F7-A4E1-FC1F32EF9671.jpeg.jpg] [0.18 MB] [750x1047] [] []
CB3DC10C-0966-44F7-A4E1-FC1F32EF9671.jpeg.jpg

10.08.2020 16:46:00
#373084 [+-] Piilota Suosittele

Harmi vain. Atari hävisi lähes jokaisessa osa-alueessa. Falcon-Sarja oli muutos sen oman MotorolaDSP:n ansiosta. Siitä alkoi enempi se mitä Atarista haluttiin.

10.08.2020 19:26:16
#373154 [+-] Piilota Suosittele

Muistan nähneeni tämän aikanaan Mikrobitissä hieman 80-luvun puolivälin jälkeen.

Ja niin, hackeri ei aikoinaan tarkoittanut pahaa, vaan kovan tason tietokoneintoilijaa/-harrastajaa. Crackeri olikin sitten toinen juttu, mutta toisaalta jo silloin nautittiin erilaisten krakkeriryhmien (Razor 1911) kivoista... jutuista...

10.08.2020 23:09:33
#373298 [+-] Piilota Suosittele

motorola 68000. se oli ekoissa rayn pokeri peleissä. apple käytti alkuun motorolaa. nykyisin motorola prossut kadonneet.

19.08.2020 09:09:59
#376240 [+-] Piilota Suosittele

>>373298

Motorolaa käytetään sulautetuissa järjestelmissä. Vähän, mutta kumminkin. ARM on käytössä monessa paikassa. Sen lisäksi 4,6,8 ytimiset heikkovirtaiset prossut broadcomilta on kovassa nosteessa ollut ensimmäisen Raspin jälkeen.

[ 8 viestiä | ]