ketä muistaa ketä muistaa
COD;in ja Bäfän pelaajat ovat homoja COD;in ja Bäfän pelaajat ovat homoja
Rahalle vastinetta Rahalle vastinetta
Sihijuomaa Sihijuomaa
Ylenantoa Ylenantoa
Herkkunaksu Herkkunaksu
Olen robotti, mäy mäy :3 Olen robotti, mäy mäy :3
Loppui se läpsiminen Loppui se läpsiminen
Lautasarjakuva 1-2 (Skatanisti) Lautasarjakuva 1-2 (Skatanisti)
Pelle Hermanni ja Pelle Palanen Pelle Hermanni ja Pelle Palanen
kwik-e-mart varas estetty kwik-e-mart varas estetty
Nyeh. Nyeh.
Trollibussi Trollibussi
kolmijalkainen kana (vitsi oli omakeksimä) kolmijalkainen kana (vitsi oli omakeksimä)
peruutus peruutus
new dive class new dive class
korso in only korso in only
Korjasi näkönsä :3 Korjasi näkönsä :3
iinee on spy!!! :----DDD iinee on spy!!! :----DDD
Lazy porn Lazy porn
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa? Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?
Nippu kyrpiä Nippu kyrpiä
Hän on nopea Hän on nopea
Miu? Miu?
 644 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 10.08.2020 11:35:38
[ + 9 - | ]

Yhteyttä häkkereihin

[46184] [CB3DC10C-0966-44F7-A4E1-FC1F32EF9671.jpeg.jpg] [0.18 MB] [750x1047] [] []
CB3DC10C-0966-44F7-A4E1-FC1F32EF9671.jpeg.jpg

10.08.2020 16:46:00
#373084 [+-] Piilota Suosittele

Harmi vain. Atari hävisi lähes jokaisessa osa-alueessa. Falcon-Sarja oli muutos sen oman MotorolaDSP:n ansiosta. Siitä alkoi enempi se mitä Atarista haluttiin.

10.08.2020 19:26:16
#373154 [+-] Piilota Suosittele

Muistan nähneeni tämän aikanaan Mikrobitissä hieman 80-luvun puolivälin jälkeen.

Ja niin, hackeri ei aikoinaan tarkoittanut pahaa, vaan kovan tason tietokoneintoilijaa/-harrastajaa. Crackeri olikin sitten toinen juttu, mutta toisaalta jo silloin nautittiin erilaisten krakkeriryhmien (Razor 1911) kivoista... jutuista...

10.08.2020 23:09:33
#373298 [+-] Piilota Suosittele

motorola 68000. se oli ekoissa rayn pokeri peleissä. apple käytti alkuun motorolaa. nykyisin motorola prossut kadonneet.

19.08.2020 09:09:59
#376240 [+-] Piilota Suosittele

>>373298

Motorolaa käytetään sulautetuissa järjestelmissä. Vähän, mutta kumminkin. ARM on käytössä monessa paikassa. Sen lisäksi 4,6,8 ytimiset heikkovirtaiset prossut broadcomilta on kovassa nosteessa ollut ensimmäisen Raspin jälkeen.

[ 8 viestiä | ]