boop boop
Voisko joku kannatella tota? Voisko joku kannatella tota?
Kaverin kaa syömään Kaverin kaa syömään
Että semmosta Että semmosta
Dacia ja Mercedes Dacia ja Mercedes
Hämyriin meni Hämyriin meni
Lol n-sana Lol n-sana
Sleijjerillä haaremin alku Sleijjerillä haaremin alku
Luolasto vielä nousee... Luolasto vielä nousee...
Honey, give me a hand here will you? Honey, give me a hand here will you?
lippu lippu
Älä ole julma Älä ole julma
Muutama yksittäistapaus Muutama yksittäistapaus
gondola afganistan expriense gondola afganistan expriense
This juice is so good This juice is so good
kaada tätä juttua tänne :3 kaada tätä juttua tänne :3
jamalit tuntee fysiikan lait eri tavalla jamalit tuntee fysiikan lait eri tavalla
Iso mies pieni.. Iso mies pieni..
Äänitekniikkaa ääliöille Äänitekniikkaa ääliöille
Börheytymisen tuska ;__; Börheytymisen tuska ;__;
Loisteliasta! Loisteliasta!
hahaa :3 hahaa :3
Onko työtodistus ? Onko työtodistus ?
pien :3 pien :3
 644 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 10.08.2020 11:35:38
[ + 9 - | ]

Yhteyttä häkkereihin

[46184] [CB3DC10C-0966-44F7-A4E1-FC1F32EF9671.jpeg.jpg] [0.18 MB] [750x1047] [] []
CB3DC10C-0966-44F7-A4E1-FC1F32EF9671.jpeg.jpg

10.08.2020 16:46:00
#373084 [+-] Piilota Suosittele

Harmi vain. Atari hävisi lähes jokaisessa osa-alueessa. Falcon-Sarja oli muutos sen oman MotorolaDSP:n ansiosta. Siitä alkoi enempi se mitä Atarista haluttiin.

10.08.2020 19:26:16
#373154 [+-] Piilota Suosittele

Muistan nähneeni tämän aikanaan Mikrobitissä hieman 80-luvun puolivälin jälkeen.

Ja niin, hackeri ei aikoinaan tarkoittanut pahaa, vaan kovan tason tietokoneintoilijaa/-harrastajaa. Crackeri olikin sitten toinen juttu, mutta toisaalta jo silloin nautittiin erilaisten krakkeriryhmien (Razor 1911) kivoista... jutuista...

10.08.2020 23:09:33
#373298 [+-] Piilota Suosittele

motorola 68000. se oli ekoissa rayn pokeri peleissä. apple käytti alkuun motorolaa. nykyisin motorola prossut kadonneet.

19.08.2020 09:09:59
#376240 [+-] Piilota Suosittele

>>373298

Motorolaa käytetään sulautetuissa järjestelmissä. Vähän, mutta kumminkin. ARM on käytössä monessa paikassa. Sen lisäksi 4,6,8 ytimiset heikkovirtaiset prossut broadcomilta on kovassa nosteessa ollut ensimmäisen Raspin jälkeen.

[ 8 viestiä | ]