hönö hönö
Suunta kääntyy pikkuhiljaa? Suunta kääntyy pikkuhiljaa?
Venäjän sotavoimien eliittiä. Venäjän sotavoimien eliittiä.
moi t. aatu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD moi t. aatu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Brain lag Brain lag
Russian warship got fucked Russian warship got fucked
Elon Musk Elon Musk
Pöytä Pöytä
Tarkka Tarkka
Kännissä vai selvinpäin Kännissä vai selvinpäin
kun katsoo lasien läpi kun katsoo lasien läpi
Lynkkauskulttuuri yhdessä kuvassa. Lynkkauskulttuuri yhdessä kuvassa.
Fingerpori Fingerpori
niiiiii niiiiii
Yön Timo Yön Timo
käpytikka käpytikka
mitä tämä on? mitä tämä on?
veibae veibae
Hockey jäbä kuvakommentti Hockey jäbä kuvakommentti
Väykkä. Väykkä.
Homoilua Homoilua
LOPETA!!! LOPETA!!!
Yes dear Yes dear
turri2 turri2
 832 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto
15.08.2020 01:38:23
[ + 2 - | ]

Kake Singers - Me halutaan olla neekereitä (1978)


kake

(6)  · 

singers

15.08.2020 05:28:42
#374873 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä määki haluaisin olla neekeri. Töitä on kyllä tullu tehtyä vaikka kuinka perkeleesti, mutta eläkekertymä otettiin joutessaan sitten pois ja sen jälkeen onkin saanut hyvällä tuurilla nauttia 9 euron palkasta työpäivää kohden. Hassu juttu, mutta jossakin vaiheessa sitten musta tuli niin yhteiskunnan hyvinvoinnista välittämätön siten, että aloin jo vaatia oikeaa palkkaa ja ihmismäistä kohtelua. Nykyään ei siis tarvitse tehdä 8 tunnin töitä päivää kohden saadakseen työttömyyspäivärahan. On se väärin, että tämmösille lusmuille annetaan mitään tukiaisia ylipäätään. Sehän on vaan omaa syytä, että semmoisia töitä ei ole joihin on koulutus tai kykenee.

[ 2 viestiä | ]