gubbe vähä hukas gubbe vähä hukas
äitien tekemää ruokaa äitien tekemää ruokaa
eiku minä menen ensin eiku minä menen ensin
temperamenttisia mustalaisia temperamenttisia mustalaisia
Aaalepaaaa Aaalepaaaa
kaljat piiloon kaljat piiloon
Lapset_ Lapset_
repostnikin päivä repostnikin päivä
Mikko Alatalo - Neekerin poika Mikko Alatalo - Neekerin poika
Tukipäivä Tukipäivä
tunnit melkeen täynnä tunnit melkeen täynnä
30sek jälkeen MJÄY! 30sek jälkeen MJÄY!
ag-plöö ag-plöö
bill :D bill :D
nomnom nomnom
Tissit Tissit
jakke ja sepi hitsaamassa jakke ja sepi hitsaamassa
kaupoilla kaupoilla
kurwa drift kurwa drift
mulle kävi näin mulle kävi näin
häbis 911 häbis 911
appiukko appiukko
je suis charlie je suis charlie
Olikin persu Olikin persu
 740 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 15.03.2022 17:32:50
[ + 2 | ]

Kepu

[62711] [20220315_163216.jpg] [0.28 MB] [1000x1000] [] []
20220315_163216.jpg

15.03.2022 19:57:43
#555943 [+4] Piilota Suosittele

>>555888
Miten niin vastustaneet? Jotkut änkyrät ovat olleet Nato-kriittisiä ja vuosia sitten Nato-kriittisyys laitettiin ohjelmaankin.

Vuonna 2015 sanottiin mm. näin
"Sanalla sanoen Perussuomalaiset on Nato-kriittinen puolue, jolle Nato ei ole mörkö eikä taikasana. Puolue kannattaa ensisijaisesti oman puolustuksen saattamista kuntoon ja toissijaisesti Nato-selvityksen tekemistä, jossa ynnätään jäsenyyden hyödyt ja haitat."

Änkyrät ovat vuosi vuodelta menneet multiin ja Nato-kanta muuttunut jatkuvasti myönteisemmäksi. Kriittisyys on vähentynyt.

Tässä esimerkiksi yksi jäsen, joka on Nato-kannalla.

15.03.2022 20:52:12
#555960 [+-] Piilota Suosittele

>>555943 Se on ihan sama mitä mieltä on NATO:sta. NATO ei huoli suomea jäseneksi. Suomi on aivan liian poliittisesti epävakaa ja selkeästi äärioikeistolainen sotahullu valtio.

15.03.2022 22:58:30
#556051 [+3] Piilota Suosittele

>>555962
Kyse on ajankohdasta. Keskusta on edelleen suomettuneita ryssäfiilejä ja pelkureita täynnä ja edelleen pyristelee Natoa vastaan. Aikana, kun on ainoastaan yksi oikea ratkaisu ja peliliikkeitä pitää tehdä nopeasti.

En olisi uskonut, että Keskusta on lähes yhtä suomettunut ja ryssäfiili kuin Vasemmistoliitto.

[ 6 viestiä | ]