Otti selfien Otti selfien
parempaa vihapuhetta parempaa vihapuhetta
Norja rikastettu Norja rikastettu
tyty-yden vanhemmilla syömäs tyty-yden vanhemmilla syömäs
Tissiä Tissiä
Ihana mummo Ihana mummo
ei sitte saatana ei sitte saatana
kääpiöityi kääpiöityi
Linnansa vanki Linnansa vanki
tärkeä tiedotus tärkeä tiedotus
Helena koivu ja vihreät nuoret Helena koivu ja vihreät nuoret
rasvaa ne rasvaa ne
Videokokoelma Videokokoelma
Luontodokumentti Luontodokumentti
katon psyyke medioita katon psyyke medioita
Chip chipi chapa chapa Chip chipi chapa chapa
Vittu naisia! Vittu naisia!
Metsolat lego Metsolat lego
miltäs se teidän viikonloppu näyttää miltäs se teidän viikonloppu näyttää
Beba Beba
handjob handjob
tekoäly palvelijat tekoäly palvelijat
pornoklikki pornoklikki
petteri panini pöräyttää petteri panini pöräyttää
 959 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 01.08.2022 08:57:17
[ + 4 - | ]
👑 Katsotuin 01.08.2022.

Vasemmiston kateus.

[66202] [20220801_085627.jpg] [0.27 MB] [1000x1000] [] []
20220801_085627.jpg

01.08.2022 09:04:55
#589384 [+-] Piilota Suosittele

Vielä selvennykseksi.
Pekan isä omistaa maatilan, joka on verotuksellisista syistä osakeyhtiömuotoinen.
Isä lahjoittaa Pekalle maatilasta yhden prosentin, jolloin ei mene lahjaveroa.
Sitten Pekan isä lopettaa liiketoimintansa ja PIM! Pekan lahjana saadusta yhdestä prosentista tuleekin 100 prosenttia.
Hyvin yksinkertaista.

01.08.2022 13:51:59
#589398 [+1] Piilota Suosittele

Eiköhän Pekka saanut jonkinlaisen korvauksen tekemisistään. Olen perintöveron kannalla, mutta sillä erotuksella, että alarajaa voisi nostaa sen verran, ettei osakehuoneiston perijän tarvitse ottaa älytöntä velkaa selviäkseen perintöveroista. Toisaalta jos saat puolen miljoonan osakkeen 70 000 ei se hirveää ole. Pankkikin antaa lainan huoneistoa vastaan ilomielin.

[ 5 viestiä | ]