:D :D
Feel my force Feel my force
Näinhän se on Näinhän se on
Luolastolaisen painajainen Luolastolaisen painajainen
älä neuvo miten työtä tehdään älä neuvo miten työtä tehdään
😚👌 😚👌
näin o näin o
Pyllynaaman linnake Pyllynaaman linnake
kun jäät kiinni kun jäät kiinni
Walter Murphy - A Fifth of Beethoven Walter Murphy - A Fifth of Beethoven
"In democracy, you have to be a player." "In democracy, you have to be a player."
prutolle kävi hassustu prutolle kävi hassustu
Pössis :D Pössis :D
katsoit muualle, hävisit pelin :3 katsoit muualle, hävisit pelin :3
Gooby in moon Gooby in moon
Yksinäinen pyssymies käveli baariin Yksinäinen pyssymies käveli baariin
varokaa astumasta lehtien päälle varokaa astumasta lehtien päälle
Jackass Jackass
omakivaa suihkussa omakivaa suihkussa
pewdiepie end pewdiepie end
On elämä kuin juna vaan On elämä kuin juna vaan
jesse haistattaa pitkät helluntaiseuralle jesse haistattaa pitkät helluntaiseuralle
Tältä niiden pitää näyttää Tältä niiden pitää näyttää
Bad girl Bad girl
 593 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.24 MB, 6 tiedostoa, 20.08.2020 17:59:54
[ + 4 | ]

Kissakokoelma

[46712] [B1tykjetWoS._AC_SL1500_.jpg] [0.78 MB] [1121x1500] [] []
B1tykjetWoS._AC_SL1500_.jpg
[46711] [Climber401.jpg] [0.08 MB] [600x679] [] []
Climber401.jpg
[46710] [image-92.jpg] [0.19 MB] [699x516] [] []
image-92.jpg
[46709] [Lalalalalala560.jpg] [0.07 MB] [700x718] [] []
Lalalalalala560.jpg
[46708] [rdhxgwu5i9521.jpg] [0.07 MB] [821x900] [] []
rdhxgwu5i9521.jpg
[46707] [Uses_My_Phone.jpg] [0.05 MB] [650x1083] [] []
Uses_My_Phone.jpg

babushka

 · 

kiina

(174)  · 

laser

(24)  · 

kännykkä

(36)  · 

kiipeää

(19)
21.08.2020 12:42:57
#376972 [+-] Piilota Suosittele

>>376971

Isobörh valvoo aina ;3

Oletko yhtään muuten seuraillut missä sun luottokorttitiedot ja pankkitunnukset nykyään menee? >:3 Sähköpostista tai sivuhistorian sisällöstä en viitsi edes aloittaa ;3

21.08.2020 13:07:56
#376976 [+-] Piilota Suosittele

>>376974
Ollut nyt jo reilu viikko aikaa etsiä tunnareita, mutta ei löydy ei.
Mortti vain viipottaa ne suussa ja katsoo ettei kuluteta turhuuksiin ettei elintaso pääse laskemaan. "Mäy!" ;3

Netflixi menee suoramaksulla ja lauantaikarkit on jo hommattu pitkäksi aikaa. (viittaa jääkaappikuvaan)

21.08.2020 13:39:14 | 13:43:32
#376981 [+-] Piilota Suosittele

>>376976

Siis ei viikkorahaa. >:3


Tasapainoista eloa börheän komennon alla ;3 Saako vielä kysyä että oletteko kaikista turhuuksista samaa mieltä vai onko jotain mitä toinen pitää turhana ja toinen ei? >:3

21.08.2020 14:05:44 | 14:28:39
#377002 [+-] Piilota Suosittele

>>376989

Täysin kohtuullinen vaatimus ;3

Ilokseni huomaan miten ette salli niin helposti riitoja aiheuttavan maallisen asian kuin rahan horjuttaa elonne harmoniaa :333

[ 11 viestiä | ]