Obama Obama
Niin kauas ollaan tästä tultu. Niin kauas ollaan tästä tultu.
Tärkein ateria Tärkein ateria
pyllyy ^^ pyllyy ^^
Maitorahka Gandalf Maitorahka Gandalf
Kakku Kakku
Muistaa vitusti väärin koska 15 pulloa olisi vielä uskottava Muistaa vitusti väärin koska 15 pulloa olisi vielä uskottava
Tynkkynen Tynkkynen
Sopranos, mutta vain gabbagool Sopranos, mutta vain gabbagool
Vähän BLM infoa Vähän BLM infoa
Muutama mp4n Muutama mp4n
Kärpäsansa Kärpäsansa
siuntion huligaanit siuntion huligaanit
Duunaripuolue Duunaripuolue
Mitä aina näkee ensimmäisenä kun avaa luolaston Mitä aina näkee ensimmäisenä kun avaa luolaston
Muutama kuva 10. Muutama kuva 10.
Saatanan tunarit! Saatanan tunarit!
Mikähän vamma Marialla on? Mikähän vamma Marialla on?
Meanwhile in finland Meanwhile in finland
Ilkka Vainio Ilkka Vainio
söpö söpö
Roopen sotamuistelmat Roopen sotamuistelmat
vanha viisas puu vanha viisas puu
Totuus taas. Totuus taas.
 649 näyttökertaa, 15 viestiä, 1.51 MB, 1 tiedosto, 17.03.2025 01:09:23
[ + 0 | ]

kiinalainen versio

[79209] [kiinalainen_versio.png] [1.51 MB] [960x725] [] []
kiinalainen_versio.png

tesla

(33)  · 

cybertruck

(5)  · 

kiina

(174)
17.03.2025 04:24:27 | 04:25:48
#687031 [+1] Piilota Suosittele

Ei tee mitään eroa alkuperäiseen, yhtä nolo koko konsepti. Nii eikä se edes toimi missä sen pitäisi.

17.03.2025 17:52:02
#687092 [+-] Piilota Suosittele

>>687031 Lähtökohtasesti liian painava kokoisekseen.
Selittää paljon, että miksi se on olevinaan kiinni helponnäköisessä paikassa.
Viellä jos joku osais selittää riittävän yksinkertaisesti jenkille, että
miksi teho ei ole kovinkaan oleellinen ominaisuus maastoajoneuvolle.

Jotain hämminkiä näyttäs videoiden perusteella olevan tuossa nelivetotekniikassa.
Olevinaan helposti antaa pyörien lipsua ilman, että oletuksena osaisi lukita akselia.
Onko tuo softavika vai käyttäjän kädettömyyttä, ettei osata aktivoida asetusta
ei mene sanomaan.

Jokatapauksessa täysin turha tekele, joka ei palvele missään roolissa, jos
vartavasten tarkoituksena ei ollut kuuluttaa kanssaliikkujille omistavansa enemmän
rahaa kuin järkeä.

18.03.2025 18:13:22
#687241 [+1] Piilota Suosittele

>>687178 Kyllähän tuo kelpaisisi. Navarassa aavistuksen vähemmän ilmaa murikan ja maan välissä,
mutta hyvin sekin meni silti noille metsäteillä.

Jos raha ei ole ongelma, niin unimog olisi oma valinta oikeaksi maastoautoksi.

20.03.2025 17:05:08
#687716 [+1] Piilota Suosittele

>>687489
nopea neliveto, hidas neliveto

Indeed, tänään nopealla kun korvessa tiet on vielä yllättävän jäässä.
Tänään alkoi hommat, mulle pitäis tilata melkein ambulanssi.

21.03.2025 00:56:49 | 01:03:41
#687822 [+-] Piilota Suosittele

>>687716 Oli itsellä kriteereinä, että oikea neliveto ja edes kohtuullisesti
maavaraa. Nähty noita awd räpellyksiä, missä auto jumissa ja vai yksi
eturengas pyörii tyhjää eikä ns. älykäs systeemi silti osaa laittaa
voimaa taakse kuin maks helpommin tyhjää lyövälle sittenkään.

Eli perälukko oli vahvana toiveena. Löydy doublecap umpinaisella
lukittavalla peräkopilla jossa varsinaisen peräluukun avattua
saa vetolaatikot kaikelle kivalle, mitä metsässä ja radalla asioiva
voi tarvita. Napista katolla valot viellä jokasuuntaan.
Sain jonkun jahtiukon valmiiksi laitetun pelin suoraan käyttöön.
Kesällä miettiä ja tutkia, että olisiko varaa palauttaa takapenkit
takaisin käyttöön, kun nykyisellään on pakettiauto.

Jos mitään haistavittua ei tule yllättäen, niin olen viellä
tyytyväinen hankintaan.

Edit. 24cm oli perämurikan ja 25cm öljypohjan alla ilmaa.
Selviää viellä järkevistä lumihangista. Noin äkkiseltään
pitäisi selkeästi isommat mennä alle ihan vakiokuntoisenakin, ilman
tarvetta korosarjalle, jos tuolle on väkisin edes tarvetta meikäläisen käytössä.

Korin korkeutta en muista mitanneeni, mutta jos autonalla mahtui tällä olemuksella
ryömimään, niin oletan, että riittävästi.

21.03.2025 18:12:14
#687933 [+-] Piilota Suosittele

>>687822
Hitaalla nelivedolla kun ajaa yli 30km/h, se heittää auton suoraksi arvaamatta, mutta se on lukon tarkoituskin, tiedän että puhun melkein kahdesta eri asiasta.

21.03.2025 18:22:31 | 22:55:52
#687935 [+-] Piilota Suosittele

>>687933 Juu iso möhkö auto kelluu lumen/jäänpäällä, niin ei kannata
ihan hirveästi laittaa vauhtia metsäteillä.
Nopeasti lipsahtaa metsähallituksen puolelle ja sitten ollaan ihan oikeasti jumissa.

Edit: Tänään tuli taas käytyä tuolla sivummalla metsäteillä.
Hyvin eteni luonnontilassa olevalla tiellä. Joku 20cm sellaista upottavaa lunta
ennenkuin tulee tukevampi jää vastaan.
Vauhtia ei tarvitse paljoa laittaa, koska auto on vähän rauhaton tuollaisen
lumi/sohjo patjan päällä.

23.03.2025 10:09:49
#688336 [+1] Piilota Suosittele

>>687935
Harmi että vaikka lumensyvyys on nolla, on se siellä metsässä yli nollan vielä kuukauden, mutta ehkä kahden viikon päästä pääsen leipätyöhöni.

Sitä ennen joutaa kaikkea muuta. Koneet on rasvaamati, laitteet irti jne.

Mutta en mä ole edes vielä töi-kunnossa, sanoinkin että kevyesti alkuun, mutta en totellut edes itseä.

23.03.2025 16:37:11
#688402 [+-] Piilota Suosittele

>>688336 Vähän paikasta riippuen 5-40cm lunta täällä.
Peltoaukealla ei enää hirveitä ole, mutta metsässä tulee viellä kohtia,
missä lunta polveen.

[ 15 viestiä | ]