valkosipuli valkosipuli
paksu kass paksu kass
kukkotappelu kukkotappelu
vuhrrito vuhrrito
minä pysäköin nyt tähän minä pysäköin nyt tähän
Hyvää Joulun aikaa! Hyvää Joulun aikaa!
Muskelimaija Muskelimaija
nyt lähti piisamit nyt lähti piisamit
aamukävely aamukävely
ilmatorjunta sano brrrt blyat :-D ilmatorjunta sano brrrt blyat :-D
Tissit Tissit
höttötermit selitettynä höttötermit selitettynä
Rasismi. Rasismi.
koriste koriste
Myös Darth Vader on joulumielellä! Myös Darth Vader on joulumielellä!
ja beretta myös ja beretta myös
Karkkipäivä :3 Karkkipäivä :3
pyyteetöntä hieromista pyyteetöntä hieromista
jekutti jekutti
sytkäri sytkäri
joku feministilesbo ulisee joku feministilesbo ulisee
työnjohto työnjohto
wc-äppi wc-äppi
kukkuluuruu kukkuluuruu
 941 näyttökertaa, 18 viestiä, 10.05 MB, 1 tiedosto, 12.02.2021 00:49:32
[ + 2 | ]

ping pong

[51716] [ay2tg.mp4] [10.05 MB] [640x358] [] []

catboycam

 · 

kiina

(174)
12.02.2021 03:48:32
#438143 [+1] Piilota Suosittele

>>438122
Tää jäbä jaksaa aina naurattaa ja uskaltaa olla vastaan tätä nykystä menoa. En edes ymmärrä miksi pikkunekru itkee. Tuo oli selvästi vitsi.

12.02.2021 14:51:49
#438317 [+-] Piilota Suosittele

>>438274
Ja ovat vieläkin, vaikka lähes puolet vanhempia. Huomaa duunissa hyvin. Noh, minua vaan vituttaa vaiheet jotka ovat liukuhihnahommaa. En siedä sellaista kovin pitkään.

13.02.2021 08:08:05
#438634 [+-] Piilota Suosittele

>>438328


>>438420
länsimaan kulttuurin ominut neekeri

Se on länsimaalainen neekeri. Neekeri afrikassa on vielä pahempi varsinkin kun islam levittäyty sinne kunnolla. Boko Haram on vain pieni pilkku jäävuoren huipulla.

Neekeri on taustasta ja kaikesta riippumatta väkivaltaisempi ja tyhmempi kuin valkoihoinen, ja erityisesti tyhmempi kuin ns. keltaihoinen.

Edes @Tyhmä-Antero ei voi taistella fakta-hapsia_ vastaan.

13.02.2021 11:47:27
#438672 [+-] Piilota Suosittele

>>438634
"Neekeri on taustasta ja kaikesta riippumatta väkivaltaisempi ja tyhmempi kuin valkoihoinen, ja erityisesti tyhmempi kuin ns. keltaihoinen."

Jostain syystä esimerkiksi natsi-Saksan väkivaltaisuus kuitenkin lasketaan valkoiselle rodulle eduksi. Osaatko arvata miksi?

13.02.2021 16:29:09
#438733 [+-] Piilota Suosittele

>>438672
ww1 raskas tappio, ja syntipukin etsiminen? Tastä johtuen kansallismielisyys jolle tarvittiin syntipukki yhdistämään ylhäistä arjalaista rotua? Jotain vastaavaa idioottimaisuutta.. en ole taaskaan nukkunut tarpeeksi vastatakseni muuhun kuin että 1+3= AIVAN SELKEÄSTI 5!

13.02.2021 17:06:10
#438740 [+-] Piilota Suosittele

>>438733
Esimerkin tarkoitus oli tuoda esille kuinka ääripäät ovat vain saman kolikon eri puolia. Jos tarkastelemme 30-40 luvun eurooppaa, niin kovin harva ylpeilee Saksan laajentumispyrkimyksillä tai sen tavalla kohdella tiettyjä ihmisryhmiä.

Kaikki kansallismieliset eivät ole natseja, mutta natsit olivat kansallismielisiä ja joidenkin kansallismielisten päässä Saksan toiminta muuttuu loistokkaaksi osoitukseksi valkoisesta ylivertaisuudesta. Tappaminen ja tuhoaminen voivat siis olla ihan jees juttu, kun sen tekee oman viitekehyksen edustaja.

Valkoisesta euroopasta tarkastellen valkoinen voi siis tuhota kunniakkaasti, mutta musta ei koskaan.

[ 18 viestiä | ]