laitilan mämmi laitilan mämmi
Olkaamme tästä hyvin surullisia Olkaamme tästä hyvin surullisia
Onneksi oli turvavyö Onneksi oli turvavyö
Unimyssy Unimyssy
tyypillinen kannabiksen käyttäjä tyypillinen kannabiksen käyttäjä
False Positive - Frenzy (1/2) False Positive - Frenzy (1/2)
seisova pöytä seisova pöytä
ripperiino ripperiino
Stealth lvl. 110 Stealth lvl. 110
afrikan talousnero afrikan talousnero
Ei hatuta kun käy näin :3 Ei hatuta kun käy näin :3
magneetit magneetit
Laihaa kahvia Laihaa kahvia
Kauhistuksen kanahäkki Kauhistuksen kanahäkki
Kommando hoiti tehtävän kotiin Kommando hoiti tehtävän kotiin
Löysin kahvia :3 Löysin kahvia :3
Wifi nopeammaksi Wifi nopeammaksi
Mies häviksissä Mies häviksissä
VR Turned Me Homosexual VR Turned Me Homosexual
Hapsi_ päiväkirjaote :D Hapsi_ päiväkirjaote :D
maitoohhh maitoohhh
Saunakissakokoelma Saunakissakokoelma
Tfw naisesi kääntelee kylkeä mutta et huomaa koska olet zen :3 Tfw naisesi kääntelee kylkeä mutta et huomaa koska olet zen :3
"Tuosta!" :3 "Tuosta!" :3
 933 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.13 MB, 1 tiedosto, 27.05.2020 00:10:07
[ + 4 | ]

amis

[43536] [amis.png] [1.13 MB] [959x640] [] []
amis.png

amis

(36)  · 

9 luokka

27.05.2020 00:57:20
#347232 [+-] Piilota Suosittele

Sitten kolmen vuojen jälkeen, näitten valmistuttua, lukiopoikarunkkarit nöyristelivät näitä Siwan kassalla ja nöyrnyyttivät itsensä, näiden ostaessa vähän paremmissa tienoissa hankitulla rahella vähän Karjalaa :)

27.05.2020 11:59:58
#347372 [+-] Piilota Suosittele

>>347232 lol. lukiolaiset jatkaa opintojaan ja tulee amiksien pomoiksi. amikset kun ei vaan tajuu että lukio on vaan väliaste koulutuksessa. on ne vaan niin tyhmiä. siellä ne amikset seisoo sitten paskasateessa lapion varessa kun insinööreiksi koulutetut lukiolaiset on kivasti lämpimässä ja käskyttävät amiksia.

27.05.2020 20:34:40
#347541 [+-] Piilota Suosittele

>>347372 Aina ku lukiopoika on koulutettu insinööriksi, alkaa sillat sortumaan... Niillä isin pikku puppelipojuilla kun ei ole mitään kosketusta todelliseen työntekoon ja se näkyy. :D

[ 7 viestiä | ]