Hyvät herrat Hyvät herrat
melkone paketointi melkone paketointi
Mustaa ja makiaa 1/3 Mustaa ja makiaa 1/3
Kuka on homo? Kuka on homo?
Ihana rakas Ihana rakas
Oon toi koivu Oon toi koivu
tissit tissit
näppärä nainen näppärä nainen
Päivystäjä theme Päivystäjä theme
Ykäsonni Ykäsonni
Rotta pakenee Rotta pakenee
tutkimusmatkailija tutkimusmatkailija
näin toimii sulkuventtiili näin toimii sulkuventtiili
lääh puuh lääh puuh
Päivän lautanen Päivän lautanen
väljä työkalu väljä työkalu
Kissan seikkailut Kissan seikkailut
honk honk honk honk
börheä hieronda börheä hieronda
börh börh
Setämies aukaisee luolaston Setämies aukaisee luolaston
Humanismi Humanismi
Valupertti perjantaina klo 21.01 Valupertti perjantaina klo 21.01
Hieno temppu Hieno temppu
 737 näyttökertaa, 3 viestiä, 12.78 MB, 1 tiedosto, 26.08.2020 13:29:33
[ + 1 | ]

3d printterillä ase

[46974] [a8whk.mp4] [12.78 MB] [1280x720] [58.33s] [] []

ase

(129)  · 

3d

(23)
26.08.2020 13:54:31 | 13:56:32
#379660 [+1] Piilota Suosittele

JOku olisi voinut kiinnostua tuosta äänen tasapainosta. Ääni saattaa olla 16 bittistä mutta 12kHz taajuudella luultavasti. Niin surkiaa se on.

Aivan persiillään. Videon laatukin on jostain 1990 luvulta.

Edit:

Video 1280x720 59,9 fps
Ääni 44.1kHz, 16bit.

Surkealta silti kuulostaa saatana!

[ 3 viestiä | ]