Ananas Ananas
Ratkaisu Ratkaisu
Kuvakommentti Kuvakommentti
Kukkaruukku Kukkaruukku
Savolainen juutalaisromaniarabi Savolainen juutalaisromaniarabi
Pääministeri Pääministeri
cuddlebuddle :3 cuddlebuddle :3
Covidiot Covidiot
Ebony & Ivory Ebony & Ivory
pelastui pelastui
KHAAAAN! KHAAAAN!
Meidän pääministeri Meidän pääministeri
Vastajeccu Vastajeccu
kuplakylpy kuplakylpy
Fiksusti tehty eräässä kehitysmaassa Fiksusti tehty eräässä kehitysmaassa
Pop rocks Pop rocks
kiireellinen toimitus kiireellinen toimitus
muistakaa se muistakaa se
Plumps! Plumps!
Perse Perse
Karavaanarin helpotuspiste Karavaanarin helpotuspiste
Kilppari tuli kylään Kilppari tuli kylään
Koiro Koiro
Vihannes Vihannes
 744 näyttökertaa, 16 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 27.08.2020 08:27:49
[ + 2 | ]

Kissaperhe 2

[46994] [Kissaperhe 2] [0.00s]

hali

(25)  · 

kissanpentu

(294)  · 

sokea

(23)  · 

börh

(1050)
27.08.2020 10:41:04
#380174 [+-] Piilota Suosittele

>>380164

Niin börheitä kuin tuollaiset pikkurakkaat ovatkin, niin silti tasapainoinen hatunnosto ihmisille jotka jaksavat pyydystellä katubörheitä ja hoitaa snibeti snabit kuntoon, vaikka jokainen yksilö ei kesyynnykään siinä määrin että suostuisi jäämään asumaan huumonien kanssa :3

Harmittaa kun ihmiset ei usein huolehdi asiasta, ja sit on vielä näitä myyttejä että ei naarasta voi steriloida jos ei ole ollut ainakin yhdet pennut.

27.08.2020 10:50:22 | 10:55:35
#380176 [+-] Piilota Suosittele

>>380174

Ylimääräinen lisääntyminen on epäbörheää. Bitäisin kyllä kaikki nuo ballerot, vaikka saattaisinkin poistattaa niiltä kohdut ja ballerot ;3

27.08.2020 10:52:43 | 10:55:36
#380178 [+-] Piilota Suosittele

>>380176

Niin börheä kuin Mortti onkin, niin silti huojentavaa että ikinä ei ole syntynyt yhtään lisä-Morttia, ja vielä ties missä olosuhteissa :< Kaikille ei löydy yhtä innokasta pelastajaa kuin Vivikselle aikoinaan ;___; ;3

Ota vain lisäballeroita kun mielesi kuitenkin tekee :3 Mortti saattaa kyllä ensijärkytykseltään hypätä autoon ja ajaa takaisin maalle >:3 Mutta kyllä hän sopeutuu ja kaverustuu ;3

27.08.2020 12:34:28 | 12:34:50
#380204 [+-] Piilota Suosittele

>>380203

Voi biene haugotteleva bendele :333

Vivis ymmärtää kaveruuden ja sen että toinen on vielä pikkuisempi :3 Isoa huumonia voi joskus aina vähän maistella, mutta sekin tapahtuu ystävällisesti ;3 :p

[ 16 viestiä | ]