Ei mee nallekarkit tasan Ei mee nallekarkit tasan
heiluu :3 heiluu :3
Gangstapaska Gangstapaska
Kelle teet töitä? Kelle teet töitä?
bläkkistäjä bläkkistäjä
Odota hetki, käyn paskalla Odota hetki, käyn paskalla
kaava kaava
KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America KGB defector Yuri Bezmenov's warning to America
YUP - Sikamusiikkia YUP - Sikamusiikkia
otan nokoset missä vain :3 otan nokoset missä vain :3
Neekeri Neekeri
Nutshots Nutshots
Nyt tulee! Nyt tulee!
katri kulmuni katri kulmuni
Tää kertoo paljon yhteiskunnasta Tää kertoo paljon yhteiskunnasta
RIPS apustaja RIPS apustaja
kameruksia kameruksia
@Hapsi_ autokaupoilla :D @Hapsi_ autokaupoilla :D
law and order lshti law and order lshti
Hapsiproof. 107Kg & 137Kg selkäveto Hapsiproof. 107Kg & 137Kg selkäveto
Hapsin seikkailut Hapsin seikkailut
greta movie greta movie
8 days a week - Debauchery 8 days a week - Debauchery
Renkaan painetesti Renkaan painetesti
@-
 779 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.38 MB, 1 tiedosto, 05.09.2020 21:00:38
[ + 2 | ]

Tässä poliisi poistaa turpeen suohon

[47298] [gfhj.png] [1.38 MB] [1190x741] [] []
gfhj.png

poliisi

(331)  · 

turve

(6)  · 

hippi

(39)  · 

suo

(9)
05.09.2020 21:18:54
#384181 [+-] Piilota Suosittele

Nämä turpeen noston vastustajat ovat kyllä ituhipeistä sitä tyhmintä sorttia.
Loppuu Suomesta kotimaiset vihannekset ja kasvikset, jos turve kielletään.

05.09.2020 21:53:22
#384191 [+-] Piilota Suosittele

>>384181
Työpaikoista puhumattakaan.

Mutta sehän ei koskaan ideologiaa ja vouhkausta ole estänyt.
Mitäpä sitä toisten töistä, kun pitää työntää ideologiaa väkisin.
Sitäkään eivät ajattele pitkällä tähtäimellä, että tukiaisten jakamisesta tulee hitonmoinen hankaluus ja haaste, kun työlliset vähenevät ja siten verotulot pienenevät ja tukirahamäärät pienenevät.

05.09.2020 23:14:43 | 23:15:53
#384232 [+-] Piilota Suosittele

>>384191 Itse en ole koskaan ollut turpeennostoa tai polttoa vastaan, mutta täysin ravinneköyhien soiden ojittaminen ja epätoivoinen metsittäminen tuottaen kitukasvuista joutomaata lannoittamisesta huolimatta on mennyt aikoinaan liiallisuuksiin, unohtamatta huonosti suodatettujen laskuvesien valutusta vesistöihin (kiitos VaPo). No tänä päivänä niistä onneksi saa ojien umpeuduttua PEFC- ja FSC-standardien mukaisia hyviä säästökohteita, joten viherpiipertäjät kiittää.

[ 5 viestiä | ]