Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 1 Paint-joulukalenteri 2018 Luukku 1
A shat A shat
Noclipping enabled Noclipping enabled
Siivouspäivä Siivouspäivä
Hyvä ohjelma :) Hyvä ohjelma :)
paintkalenteri6 paintkalenteri6
Koira hommaa sapuskaa Koira hommaa sapuskaa
Valkoinen voimajääkäri Valkoinen voimajääkäri
Varastomiehen selviytymiskeino Varastomiehen selviytymiskeino
Mikki, Minni ja somali Mikki, Minni ja somali
Bisneskissa Bisneskissa
Windows 98 nykypäivänä Windows 98 nykypäivänä
elämänneuvo elämänneuvo
U got that U got that
Raaaah Raaaah
Prinssikivaa Prinssikivaa
5. luukku 5. luukku
Autokaupoilla Autokaupoilla
En ymmärrä En ymmärrä
Hahmontunnistus Hahmontunnistus
Tytöillä on helppoo Tytöillä on helppoo
>:3 >:3
täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010) täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010)
Angstaaja owned Angstaaja owned
 758 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 05.09.2020 21:21:27
[ + 5 | ]

Timo, pistä pyssy pois...

[47299] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [503x540] [] []
tiedosto.jpg

huumeet

(81)  · 

psykoosi

(71)  · 

hallusinaatio

05.09.2020 21:24:36 | 21:25:17
#384184 [+-] Piilota Suosittele

Pandat kuvataan aina leppoisina karvapalloina, mutta se on kuitenkin karhu saatana, joka pystyy tappamaan ihmisen yhdellä huitaisulla.

05.09.2020 22:56:19
#384222 [+-] Piilota Suosittele

>>384184 en ihan tohon yhteen iskuun usko, mutta on tappamiseen kyllä. Eihän tollanen panda paina kuin noin 110 kiloa keskimäärin. On silti mahdollista kyllä ihmisetkin on tappanut ihmisiä yhdellä nyrkin iskulla.

05.09.2020 23:07:06
#384226 [+-] Piilota Suosittele

>>384222
Joutsenella riittää siiveniskussa voima katkaisemaan ihmiseltä luut.
Kyllä tuollainen pieni vain satakiloinen karhu repäisee vittuuntuneena ihmiseltä kynsillään perkeet pihalle.

06.09.2020 00:17:19
#384282 [+-] Piilota Suosittele

>>384276
Itse nyrkkeilyä nulikasta asti harrastaneena en allekirjoita tuota.
Tai tietenkin riippuu hanskoista. Jotkut puolen unssin säkkihanskat ovat jo oikeastaan ase verrattuna isoihin 16-20 unssisiin sparrihanskoihin.

06.09.2020 01:03:45
#384292 [+-] Piilota Suosittele

>>384282 Tästä on vaan ollut juttua, että tyyppejä harvemmin kuoli ottelussa tai ottelussa saatuihin vammoihin aikoina kun ei käytetty hanskoja. Yksi suuri syy tohon on myös se, että nyrkkeily on teknillisesti kehittynyt erittäin paljon noista ajoista

06.09.2020 01:12:43
#384296 [+-] Piilota Suosittele

>>384292
Silloin, kun nyrkkeilyssä ei vielä käytetty hanskoja oli se sitä englantilaista herrasmies nyrkkeilyä. Leuka pystyssä,rinta rottingilla ja pyöritellen nyrkkejä väärinpäin navan korkeudella.

06.09.2020 02:43:22
#384320 [+-] Piilota Suosittele

>>384297 Esimerkiksi idässä on pidemmän aikaa ollut ihan normaalia niin sanotusti kovettaa rystysiä ranteita ja sääriä hakkaamalla niitä bambuihin sun muihin. Muistan joskus nähneeni dokumentin, jossa oli joku vanha japanilainen karateka joka oli hakannut rystysiään puuhun niin monta kertaa, että nyrkkistä ei erottanut enää yksittäistä rystystä.

[ 12 viestiä | ]