mustaa magiaa mustaa magiaa
kesytysyritys kesytysyritys
Pyllytin Pyllytin
kisse kisse
ei ei
gabecube gabecube
majakka majakka
kissalle kulttuuria kissalle kulttuuria
Miina ja Manu Miina ja Manu
<3 <3
Mitä tiktokkaajia seuraat? Mitä tiktokkaajia seuraat?
kissanainen kissanainen
tärkeää työtä tärkeää työtä
Tissit Tissit
Ihana nainen Ihana nainen
Revi se ammolleen Revi se ammolleen
lahjotakko lahjotakko
Kunnollista aikaa Kunnollista aikaa
basso potkii basso potkii
Pylly Pylly
Venekisat etelästä. Venekisat etelästä.
tämä on minun nyt tämä on minun nyt
kupissa kupissa
keskivaikea jumi keskivaikea jumi
 636 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.22 MB, 1 tiedosto, 07.11.2024 17:56:26
[ + 0 | ]

puntilla

[74466] [tiedosto.mp4] [1.22 MB] [406x720] [20.22s] [] []

sali

(23)  · 

polvet

 · 

niks

 · 

naks

07.11.2024 18:12:13
#658007 [+-] Piilota Suosittele

Kokeilin viimeks max-Penkkiä 11 vuotta sitten. 165kg. Faija opetti, että selkä ja jalka -liikkeillä pitää aina saada vähintään se 10. Aluks se ärsytti, mutta rupesin hyvin nopeasti tajuamaan vaikka muutin sen max8:ksi.

08.11.2024 04:13:31
#658173 [+1] Piilota Suosittele

>>658015
Ei, ja en. Olen surkeassa kunnossa. 140kg jos nyt menee se on jo hyvin. Lenkit ovat tärkeämpiä työn ja terveyden kannalta. Heti kun paranen, 45min lenkki joka päivä kuten ennen. Muuten lähtee henki.

[ 4 viestiä | ]