Let's get rambling Let's get rambling
Goebbels Goebbels
Neke Neke
"Oh you are gonna have a bad time, lad" "Oh you are gonna have a bad time, lad"
Suomi ja sillee Suomi ja sillee
oho oho
Koniitsiwa Koniitsiwa
Raikasta Mt. Dewiä Raikasta Mt. Dewiä
Auto pelien Dark Souls Auto pelien Dark Souls
Nahkurin orsilla tavataan Nahkurin orsilla tavataan
Kela pls Kela pls
ditty ditty
Ricaneer Ricaneer
Eh-type Eh-type
Kisukommentti Kisukommentti
poni poni
Katse Katse
Pärnu - iloinen kesäkaupunki Pärnu - iloinen kesäkaupunki
Hyvä ystävä Hyvä ystävä
Asadilla on masennus Asadilla on masennus
Kaikille ilmainen neekeri-passi Kaikille ilmainen neekeri-passi
Sakurai hoitaa Sakurai hoitaa
Musiikki on aikansa kuva Musiikki on aikansa kuva
Kärpäsloukku Kärpäsloukku
 719 näyttökertaa, 3 viestiä, 9.21 MB, 1 tiedosto, 05.09.2020 22:16:28
[ + 4 - | ]

Kisse jamittaa taas

[47303] [kipsu-jamit.mp4] [9.21 MB] [1920x1080] [19.16s] [] []

kissa

(5209)  · 

jamit

 · 

popitus

 · 

kipsu

(49)  · 

kisse

(356)
06.09.2020 02:14:02
#384311 [+-] Piilota Suosittele

Muistoja ysärin alusta, kun serkun "rokkikissalla" oli kotonaan tapana kuunnella radiosta rokkia pitkin päivää maaten nahkatuolilla korvat kohti stereoita auringonpaisteessa.

Kissan tykästyminen tiettyihin kappaleisiin nähtiin kissan vieraillessa mökillämme (matkaahan oli varmaan parikymmentä metriä) ja kun kissa kuuli radiosta AC/DC:n Thunderstrackin intron, kissa hyppäsi korkealle pakastimen päälle puskemaan kaiuttimia. Siihen sitten kissa majoittui pakastimen päälle radion viereen makoilemaan ja kehräämään itsekseen kun AC/DC:t, Bon Jovit jne. soivat.

07.09.2020 12:45:55
#385081 [+-] Piilota Suosittele

On ihan helvetin siistiä tehdä video, missä heilutat itse eläimen päätä ja teet siitä hauskan meemin.

[ 3 viestiä | ]