Tuli jano Tuli jano
Yea... =^._.^= Yea... =^._.^=
Midäs däällä on buuhattu :3 - kokoelma Midäs däällä on buuhattu :3 - kokoelma
Nugs Nugs
tiistai-iltapäivä tiistai-iltapäivä
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
Mickey Mouse - The Haunted House (1929) Mickey Mouse - The Haunted House (1929)
Ananas Ananas
Viiksi-Wallu Viiksi-Wallu
Suomen ilmavoimat Suomen ilmavoimat
Jossu tykkäis jos joku Jossu tykkäis jos joku
Uksi auki! Uksi auki!
Biggus Diccus Biggus Diccus
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
halusi vain olla kaveri :( halusi vain olla kaveri :(
pidättää aivastusta pidättää aivastusta
Kissin mecha Kissin mecha
Koiruus Koiruus
Sanoma lehti mies ja nimiasioita Sanoma lehti mies ja nimiasioita
The Fast Show The Fast Show
Patton Oswalt käy esiintymässä - Stand up Patton Oswalt käy esiintymässä - Stand up
Kalatiskillä Kalatiskillä
Aamuvenyttelyt 2 Aamuvenyttelyt 2
Viimeinen kuva Kaloriinasta (syvyys 102m) Viimeinen kuva Kaloriinasta (syvyys 102m)
 1 014 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.01 MB, 1 tiedosto, 11.09.2020 11:19:54
[ + 3 | ]

Ukko haluaa olla tukena täysillä <3

[47500] [0.mp4] [4.01 MB] [960x1088] [17.97s] [] []

hiustenlähtö

 · 

hiusten

 · 

leikkaus

(40)
11.09.2020 14:18:41
#386786 [+-] Piilota Suosittele

>>386757
Jenkeissä on kyllä kumma laki, kun avioeron jälkeen varakkaampi antaa köyhemmälle puolet omaisuudestaan ja maksaa vielä elatusapua, vaikka ei olisi lapsia.

25.05.2021 22:17:04
#466562 [+-] Piilota Suosittele

>>386786
Hetkinen?
Miten toi eroaa kotimaasta? Jos sulla ei ole avioehtoa niin omaisuus vedetään 50/50 ? Sillä ei ole vitunkaan väliä mikä avioparin tulot on, vaan ne asiat jotka on yhteisessä omistuksessa? Jos asunto/omakotitalo on yhteisissä nimissä, on molemmilla oikeus siihen? Miten tää eroaa jenkkilästä?

17.08.2022 23:50:44
#592853 [+-] Piilota Suosittele

Sopivasti kamerakin ollu kuvaamassa tätä spontaania rakkauden osoitusta.

>>466562
Kai se vissiin tarkotti sitä ku jos toinen on ollu rikkaampi niin se köyhempi on "tottunu tiettyyn elintasoon" joten siks sille pitää maksaa vähän ku sopeutumiseläkettä. Mää joskus nään pahimmissa painajaisissani unta, että oon joutunu jenkkeihin. Vitun kehitysmaa.

[ 8 viestiä | ]