Hiilidioksidi tappaa Hiilidioksidi tappaa
ei siihen saa pysäköidä ei siihen saa pysäköidä
tää on teille :3 tää on teille :3
Badger Christmas Edition Badger Christmas Edition
asioilla on yhteys asioilla on yhteys
katso ilman käsiä katso ilman käsiä
jeesus tulee jeesus tulee
psytranceshamaanit psytranceshamaanit
anna sitä hyvää anna sitä hyvää
Hyvää Joulun aikaa! Hyvää Joulun aikaa!
Jussi Jussi
kädensiirto kädensiirto
Oletko olemassa? Oletko olemassa?
sergei koski ytimen jäähdytysjärjestelmään sergei koski ytimen jäähdytysjärjestelmään
ÄBBLE PAY ÄBBLE PAY
nyt lähti piisamit nyt lähti piisamit
yrjistä yrjistä
jekutti jekutti
cameramies osa1 cameramies osa1
Granit kirjoitti muutaman kirjan Granit kirjoitti muutaman kirjan
söpö söpö
trumpin tukka trumpin tukka
joulupöytä joulupöytä
Milla Milla
 1 014 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.01 MB, 1 tiedosto, 11.09.2020 11:19:54
[ + 3 | ]

Ukko haluaa olla tukena täysillä <3

[47500] [0.mp4] [4.01 MB] [960x1088] [17.97s] [] []

hiustenlähtö

 · 

hiusten

 · 

leikkaus

(40)
11.09.2020 14:18:41
#386786 [+-] Piilota Suosittele

>>386757
Jenkeissä on kyllä kumma laki, kun avioeron jälkeen varakkaampi antaa köyhemmälle puolet omaisuudestaan ja maksaa vielä elatusapua, vaikka ei olisi lapsia.

25.05.2021 22:17:04
#466562 [+-] Piilota Suosittele

>>386786
Hetkinen?
Miten toi eroaa kotimaasta? Jos sulla ei ole avioehtoa niin omaisuus vedetään 50/50 ? Sillä ei ole vitunkaan väliä mikä avioparin tulot on, vaan ne asiat jotka on yhteisessä omistuksessa? Jos asunto/omakotitalo on yhteisissä nimissä, on molemmilla oikeus siihen? Miten tää eroaa jenkkilästä?

17.08.2022 23:50:44
#592853 [+-] Piilota Suosittele

Sopivasti kamerakin ollu kuvaamassa tätä spontaania rakkauden osoitusta.

>>466562
Kai se vissiin tarkotti sitä ku jos toinen on ollu rikkaampi niin se köyhempi on "tottunu tiettyyn elintasoon" joten siks sille pitää maksaa vähän ku sopeutumiseläkettä. Mää joskus nään pahimmissa painajaisissani unta, että oon joutunu jenkkeihin. Vitun kehitysmaa.

[ 8 viestiä | ]