Nuuskamuikkunen herkistelee. YKSIN Nuuskamuikkunen herkistelee. YKSIN
Musk Musk
dollarin kfc dollarin kfc
Laitoin länsimaista hapatusta itärautaan. Onko tämä paha? Laitoin länsimaista hapatusta itärautaan. Onko tämä paha?
highway to heaven highway to heaven
Super Bell Hill Extended (Super Mario 3D World) Super Bell Hill Extended (Super Mario 3D World)
Jess! Kuka haluaa ostaa puhdasta arjalaista spermaa? ÄO 180 Jess! Kuka haluaa ostaa puhdasta arjalaista spermaa?  ÄO 180
Vallankumous alkaa pian toverit Vallankumous alkaa pian toverit
Running in the 90s [1 hour] Running in the 90s [1 hour]
Flat earth Flat earth
Sanna Sanna
Sannaa taas 🤣 Sannaa taas 🤣
Kinkkurulla Kinkkurulla
Talviset aput Talviset aput
Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden? Mikä selittää valkoisen rodun sotaisuuden?
Sanna Marin Sanna Marin
Filippiinihoitsuja tulossa Filippiinihoitsuja tulossa
ihahaa ihahaa
Suomessa on maailman neutraalein oikeusjärjestelmä Suomessa on maailman neutraalein oikeusjärjestelmä
fittness fittness
2 rikollista 2 rikollista
Joulukalenteri Luukku 7 - hapsi_ Joulukalenteri Luukku 7 - hapsi_
Christmas SCP Christmas SCP
Vanha tyämiäs kauppinen Vanha tyämiäs kauppinen
 1 298 näyttökertaa, 29 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 15.09.2020 20:21:22
[ + 1 | ]

Namu täti

[47650] [Namu täti] [0.00s]

fountains of wayne

 · 

rachel hunter

16.09.2020 21:42:24
#389148 [+-] Piilota Suosittele

>>389128
Höm höm. Vaikia sanua sitten. Ainaki kirjautunneena pittäis pelittää. Mutta no, kuhan vaan ettit 'Fountains of Wayne - Stacy's mom' niin pittäis löytyä.

14.08.2022 20:56:34
#592077 [+-] Piilota Suosittele

>>592029
Ja sitten nää aina ihmettelet ku kaikilla muilla on hauskaa ja jätkä on aivan ymmyrkäisenä, että mille nuo taas hohottelee. Nyt tiiät mille musta tuntuu ku kaverit höpisee vaikka mistä misseistä, masseista ja leffoista.

16.08.2022 20:21:18
#592484 [+-] Piilota Suosittele

>>592408
Ompas, et vaan suostu myöntämään sitä ittelles. Ihan niin ku et suostu myöntämään sitäkään, että ku pyyhit persettä ja sormi menee paperista läpi ja tuntuu hyvälle niin kiellät koskaan niin tapahtuneen.

20.08.2022 03:36:29
#593919 [+-] Piilota Suosittele

>>593904
Mitä helevettiä? Sultahan kysytään sitten kaupassakin vielä papereita ku ostat kalijaa! Sun pärstävärkkiä ku katteli niin aattelin sun olevan ainaki likellä eläkeikää. Gott im Himmel. Mutta toisillahan niitä potkukalkan jälkiä on naamassa enemmän ku monilla muilla yhteensä. Jeesus :D

20.08.2022 03:51:35
#593925 [+-] Piilota Suosittele

>>593919
Pidän itsestäni huolta, no ainakin vähän.


Papereita kysytään usein vieläkin vaikka en mitään homojuttuja osta. Hauska kun myyjä on joskus puolet nuorempi 😊

20.08.2022 04:10:28
#593933 [+-] Piilota Suosittele

>>593925
Bitch please! Multa kysyttiin kerran vinkkupulloa hakiessa Alkossa paperit ja annoin ajokortin. Se likka yritti sormilla laskea, että oonko täysikänen vai en. Ja ku olin jo neliäkymmentä niin Prisman harjottelija kysy multa papereita ku olin ostamassa paria saunakaljaa. Sen ohjastajat ja mää hymyiltiin hervottomasti ja seki laski sitten sormilla, että oonko täysikänen vai en. Sitäpaitti kasvattasit kunnon parran niin skarpimmat jättäis kyselyt sikseen. Tai tietenki jos kohalle sattuu semmonen hiivaviiva ku kaverilla oli lähimarketissa Tampereella, että aina vaati nähä sen passin vaikka se kävi melkeen päivittäin siinä kaupassa. Parta ylti napaan ja tukka perseeseen asti, mutta jos ei ollu papereita mukana niin ei myyny ykköskaljaa.

20.08.2022 05:04:59
#593941 [+-] Piilota Suosittele

>>593938
Ei siinä Cittarissa. Se oli joku mielenterveyspotilas se "myyjä" vissiin. Se varmaan vaan vihas kaveria sen takia ku näytti hevarilta. Sitäpaitti kyllä miehellä pitää vähän partaa olla ettei tytöksi luulla.

[ 29 viestiä | ]