no onko? no onko?
Risupossu Risupossu
Fernando Approves Fernando Approves
8liivit on paras 8liivit on paras
Haluan olla perseestä! Haluan olla perseestä!
Valmistaudu kohtaamaan koirosi >:3 Valmistaudu kohtaamaan koirosi >:3
triggered triggered
Jumalauta, nainen Jumalauta, nainen
Hmmm.... Hmmm....
Jos kuitenkin Jos kuitenkin
Pitääpäs ottaa hieman juomaa... Pitääpäs ottaa hieman juomaa...
Porraspatsas Porraspatsas
Paint-joulukalenteri 2017 - Luukku 13 Paint-joulukalenteri 2017 - Luukku 13
Yrittäkää edes nostella Yrittäkää edes nostella
Tievihaa Tievihaa
PeliLogiikka - Tomb Raider [1996] PeliLogiikka - Tomb Raider [1996]
Spoop Spoop
Gay Gay
Lukisin Lukisin
Onne muhkeet :3 Onne muhkeet :3
Heitä valtionkirkko voltti! Heitä valtionkirkko voltti!
Belka ja Strelka Belka ja Strelka
kal kal
PeliLogiikka - Lemmings [1991] PeliLogiikka - Lemmings [1991]
 770 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 16.09.2020 10:55:56
[ + 6 - | ]

Tuleeko tästä joku mieleen?

[47659] [tiedosto.jpg] [0.23 MB] [720x538] [] []
tiedosto.jpg

usa

(202)  · 

neuvostoliitto

(97)
16.09.2020 10:58:48
#389018 [+-] Piilota Suosittele

Repoha se siellä. Vaikuttaa kyl ihan mukavalta tyypiltä jos ei ota huomioon sen työnkuvaa. Toki varmaan työnkuvaan kuuluu esittää mukavaa tyyppiä joten en tiedä.

16.09.2020 22:51:21
#389187 [+-] Piilota Suosittele

>>389018
>>389140
Yeb, ja puolustusvoimien budjettia vois tarkastella uudelleen, nyt kun aiheessa ollaan, "tasa-arvon" kulta-aikana... mites se naisten pakollinen asevelvollisuus. Palkaton sivari jossa opiskellaan yhteiskunnan välttämättömiä toimia pari vuotta käy minusta oikein hyvin jos on nainen.

16.09.2020 23:36:18
#389201 [+-] Piilota Suosittele

>>389187

Mähän oon aina kannattanut Suomen todellista puolueettomuutta, eli liittoutumattomuutta sekä halua että uskottavaa kykyä estää kaikkien ulkovaltojen sotilaallinen toiminta Suomen alueella. Suomen nykyinen politiikka esimerkiksi NATOn metkujen suhteen on mielestäni syvästi virheellistä.

17.09.2020 14:25:20
#389326 [+-] Piilota Suosittele

>>389231 ei se venäjänkään vienti suomelle paljoa merkitse tällä hetkellä. Ja liittyminen natoon tekisi suomen puolustuksesta uskottavan. Ja erittäin moni Natoon kuuluva maa käy kauppaa venäjän kanssa

[ 10 viestiä | ]