Mistä olisin voinut tietää Mistä olisin voinut tietää
1st World Cat Problems 1st World Cat Problems
hyi vittu hyi vittu
Pullea ja börheä Pullea ja börheä
Tässä teille kissekuva... Tässä teille kissekuva...
The Salacious Adventures of Sir Pelvis Johnwood The Salacious Adventures of Sir Pelvis Johnwood
menetetyt 500 euroa menetetyt 500 euroa
LOL LOL
Ihana äiti Ihana äiti
Tyttö muuttuu Segwayksi Tyttö muuttuu Segwayksi
Kohta lentää Kohta lentää
Ei hevosia Ei hevosia
Vapaa mummo sex chat Vapaa mummo sex chat
Kuka on hän? Kuka on hän?
Vanhan koiran ruokinta vs. nuoren koiran ruokinta :3 Vanhan koiran ruokinta vs. nuoren koiran ruokinta :3
varoitus, lähestytään hervantaa varoitus, lähestytään hervantaa
Chuck Norrisille ei vittuilla Chuck Norrisille ei vittuilla
Hymyilevä punapää Hymyilevä punapää
Viherkasvimix Viherkasvimix
Evoluutio Evoluutio
Pyöräilyviikonloppu Minskissä Pyöräilyviikonloppu Minskissä
Merietana juksuttaa Merietana juksuttaa
Hmm... Hmm...
Hyllyn lylly pylly Hyllyn lylly pylly
 693 näyttökertaa, 8 viestiä, 4.43 MB, 1 tiedosto, 31.07.2025 12:57:51
[ + 10 - | ]

mustalaisleirille lannoitetta

[82063] [025425bb4630c395.mp4] [4.43 MB] [480x854] [44.14s] [] []

mustalaiset

(17)  · 

ranska

(51)
31.07.2025 19:03:05
#709367 [+3] Piilota Suosittele

Aika tasaista nurmikkoa, ei viljelymaata ainakaan tuolla hetkellä, paskaruiskutus siis ihan ryöstelyn, huijaamisten, varkauksien ja turvallisuuden takia. Oikein.

01.08.2025 16:00:21
#709468 [+1] Piilota Suosittele

Ranskassa ja briteissä on vissiin maajuisseilla ja ns. turisteilla jotain isompaa
kärhämää ollut jo pitkään. Tullaan jostakin ja laitetaan pellolle leiri pystyyn eikä
ymmärretä puhetta, että siinä ei ole leirinpaikka, vaikka tasaista peltoa onkin.

Ovat ruvenneet sitten tekemään näitä ns. lannoitus ja auraus iskuja omiin peltoihin.
Paskaa sitten kylkeen ja tien vierestä pelto senverran syvältä nurin, että
tavan henkilöautolla ei siitä mennä enää ylitse takaisin tielle.

Joku tarjoutu sitten 100 punnalla kpl hinaamaan ketjuilla näiden autoja sen rapakon ylitse.
Tai vaihtoehto on soittaa poliisi kertomaan tosiasia, että ollaan väärässä paikassa
ja tilaavat hinurin joka maksaa sitten vähän enemmän.

Oli muuten aavistuksen kiukkuista lontoon turistia puimassa nyrkkiä jollekkin skottitaustaiselle
isännälle, joka otti kaiken silkkana kehuna.

01.08.2025 16:59:21
#709487 [+-] Piilota Suosittele

>>709468
Paskaa sitten kylkeen ja tien vierestä pelto senverran syvältä nurin, että

tavan henkilöautolla ei siitä mennä enää ylitse takaisin tielle.

😅 Jos poliisi ei saa niitä pois toisen mailta niin sitten.

01.08.2025 18:35:27
#709516 [+2] Piilota Suosittele

Tein muutama vuosi sitten vähän vastaavanlaisen, mutta kylläkin puhtaamman tempun jollekkin kusipäälle. Oli jättänyt talvella autonsa minun metsätielle niin, että kulkemaan ei päässyt ja mennyt kuka ties minne. Siinä sattui olemaan pelto kuhdalla ja sen verran matala oja, että traktorilla pääsi yli. Aukaisin siihen kiertoreitin, että pääsin kulkemaan. Johonkinhan ne lumet siitä tietysti piti siirtää, niin kannoin ne etukuormaimella sen auton etu- ja takapuolelle.
Oli se siitä hävinnyt kun seuraavana päivänä siinä kuljin - ei tullut kyselemään aurausapua. Näytti olleen lapio mukana.

[ 8 viestiä | ]