MiniLoona MiniLoona
Nekkuli Italiassa Nekkuli Italiassa
ohittamaton tarjous ohittamaton tarjous
posti neekerin huono päivä posti neekerin huono päivä
Hittlerin sauna Hittlerin sauna
Mjäyy oon tää kissa Mjäyy oon tää kissa
Kaunis tyty Kaunis tyty
iso muna iso muna
Hokuto no Ken - Ai wo torimodose (Movie ver.) Hokuto no Ken - Ai wo torimodose (Movie ver.)
Dubaissa satoi Dubaissa satoi
Pelibisnes Pelibisnes
Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange Robert Tepper - No Easy Way Out - YM2151+SegaPCM Arrange
Ihana nainen Ihana nainen
Kinttu läks Kinttu läks
Persun genderinot Persun genderinot
Florida Man Florida Man
Benis :DDDD Benis :DDDD
Mureena vs merikäärme Mureena vs merikäärme
Raekuuro Raekuuro
Digimon Adventure Finnish Opening 1 (Agapio Racing Team) Digimon Adventure Finnish Opening 1 (Agapio Racing Team)
Nyt mennään panemaan Nyt mennään panemaan
how dare you how dare you
ovi on hyvä apuväline ovi on hyvä apuväline
Totaalinen vitun 8 Totaalinen vitun 8
@-
 786 näyttökertaa, 10 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 22.09.2020 06:40:19
[ + 4 | ]

Viikon kuumimmat aiheet -lähetys


sebastian tynkkynen

(26)
22.09.2020 09:37:13
#391160 [+-] Piilota Suosittele

Ei ne ota mitöään muuta tosissaan kuin oman ideologiansa. Mutta ei sillä ole mitään väliä. Suomi saa maatua aivan rauhassa. Katsotaan sitten joskus kun velka on jotain 400 miljardia euroa.

22.09.2020 21:24:30
#391410 [+-] Piilota Suosittele

”Hallitus yritetään kaataa”

Tynkkynen on ilmeisesti menettänyt viimeisenkin toimivan aivosolunsa. Tässä tilanteessa hallituksen kaataminen on kaikkein paskin vaihtoehto, eikä varmasti johda mihinkään hyvään. Toisaalta jos kaaos on toivottu tila, niin sitten tietysti.

23.09.2020 09:15:49
#391635 [+-] Piilota Suosittele

>>391410
Jos hallitus ei aio muuttaa kantaansa talouden suhteen, niin ainoaksi vaihtoehdoksi jää, että täytyy yrittää kaataa hallitus.
Jos annetaan hallituksen toimia kuten he ovat antaneet ymmärtää päätöksillään ja puheillaan niin siitä se kaaos vasta tulisikin.

23.09.2020 12:02:58
#391680 [+-] Piilota Suosittele

>>391672
Olenko minä ja kaikki muut jotka ajattelevat, että hallitus tekee värää talouspolitiikkaa, niin opportunisteja jotka eivät ajattele kansan parasta, kun haluamme hallitusta eroamaan, jos he eivät muuta kantaansa?

23.09.2020 14:38:45 | 14:39:36
#391692 [+-] Piilota Suosittele

>>391680
Sinusta tai muista en tiedä kun en ole nähnyt/kuullut videoitanne. Jos joku tällaisella hetkellä ajaa hallituksen hajoittamista ei hän joko ymmärrä mitä haluaa, tai ymmärtää ja haluaa vaikeassa ja haastavassa ajassa tilanteen jossa ei esimerkiksi tehdä poliittisia päätöksiä.

Valtatyhjiöitä toivovat nimen omaan tahot joilla on kiire päästä täyttämään ne. Heillä on myös taito propagandoida itseään esille vaikeina aikoina.

24.09.2020 05:59:28
#391891 [+-] Piilota Suosittele

>>391692
Eli ei voi olla mitenkään kyse siitä, että nykyinen hallitus olisi tuhontiellä? Ja kun jotkut ajavat siihen muutosta, niin se on propagandaa?

24.09.2020 08:46:55 | 08:50:53
#391917 [+-] Piilota Suosittele

>>391891
Hallitusta voi toki aina arvostella ja pitääkin. Tynkkysen suorastaan kiimaisista kaatohaaveista näin vaikeana aikana kannattaa kuitenkin pohtia, että olisiko siellä oma lehmä ojassa.

Ne on nimen omaan ne vaikeat ajat kun kutsuu paikalle Tynkkysen kaltaisia vallan perässä juoksevia opportunisteja ja agitaattoreita hajoittamaan ja sen jälkeen tarjoamaan itseään korjaajaksi.

24.09.2020 09:12:07
#391919 [+-] Piilota Suosittele

>>391917
Oli opportunisti tai ei, niin hän ajaa sitä politiikkaa jonka takia hänet äänestettiin sinne ja lisäksi sitä politiikkaa jota nyt halutaan.
Hyvinä tai vaikeina aikoina ei pidä jäädä tuleen makaamaan, jos sinulle tärkeitä asioita heikennetään.

[ 10 viestiä | ]