Ei saa tulla Ei saa tulla
pelasti kissan :3 pelasti kissan :3
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Joulupesu Joulupesu
kotio humalas kotio humalas
Pytty peikko Pytty peikko
Miksi meillä on kädet? Miksi meillä on kädet?
tiernapojat tiernapojat
Miestenhuoneen ovi jäi auki Miestenhuoneen ovi jäi auki
Pölytys Pölytys
hämähäkkien mies hämähäkkien mies
rynkytystä rynkytystä
negronet negronet
kerro missä se on..!! kerro missä se on..!!
Onko sitä nii vaikea uskoa? Onko sitä nii vaikea uskoa?
Yoink Yoink
asd asd
Ei yllä >:3 Ei yllä >:3
lisää rammia lisää rammia
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Tonttuvahti Tonttuvahti
Valokuvaajan unelma Valokuvaajan unelma
Godspeed You Black Emperor - East Hastings Godspeed You Black Emperor - East Hastings
Hyvää joulua Hyvää joulua
 1 026 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 24.09.2020 10:48:09
[ + 3 | ]

Huomio huorattu

[47972] [huomio-on-huorattu-osa-7-uig.png] [0.23 MB] [840x3996] [] []
huomio-on-huorattu-osa-7-uig.png

facebook

(181)  · 

feissarimokat

(147)  · 

plussa

 · 

kommentti

(21)  · 

ystävä

(17)  · 

kiristys

24.09.2020 16:11:47
#391991 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä olis tässäkin maassa vielä kirveellä töitä. Toisaalta käy sääliksi ja toisaalta vituttaa aivan saatanasti, että nääkin saa äänestää. No niin, taas tuli paha mieli. Ei pitäis kyllä käydä internetissä ollenkaan.

24.09.2020 19:20:48
#392096 [+-] Piilota Suosittele

Vittu joo.

Käyn silloin tällöin ja yhä harvemmin facessa nuuskimassa. En enää juurikaan kirjoittele sinne mitään. En edes halua kirjoittaa sinne mitään. Paska mesta.

[ 4 viestiä | ]