En ostaisi En ostaisi
Mä ja mun deitti Mä ja mun deitti
Erilainen rap Erilainen rap
miten ojentaa darwin awards palkinto miten ojentaa darwin awards palkinto
Hale & Pace - Infomercial Hale & Pace - Infomercial
Turtle power! Turtle power!
Parkettien partaveitsi Parkettien partaveitsi
Ai saatana Ai saatana
Hienoa Hienoa
Valintojen maailma Valintojen maailma
Slayerin hääkakku Slayerin hääkakku
Charles perhana Charles perhana
Epäkorrektit standardit Epäkorrektit standardit
Että niin. Että niin.
Härmäläinen taistelulaji Härmäläinen taistelulaji
Itkettää oikeen Itkettää oikeen
Dunkkaa oreoo Dunkkaa oreoo
Isi, ei ne sovi Isi, ei ne sovi
Siementtiä Siementtiä
Ei janota Ei janota
Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva) Muumibyl (Virallinen Falco 1-v juhlasarjakuva)
Trumpin uusi kaara Trumpin uusi kaara
Takinkääntäjä II Takinkääntäjä II
voe helevetti voe helevetti
 371 näyttökertaa, 15 viestiä, 12.28 MB, 2 tiedostoa, 27.03.2026 20:56:20
[ + 2 | ]

Nakuankan asennukset & ryzenin

[87011] [766.mp4] [8.21 MB] [576x1024] [44.23s] [] []
[87010] [767.mp4] [4.07 MB] [576x1024] [36.77s] [] []

pc

(18)  · 

atk

(34)
29.03.2026 03:09:34
#745591 [+-] Piilota Suosittele

>>745587 Näillä pcraudan, dieselin ja a-tarvikkeen hinnoilla ?
Valitettavasti pc on nyt se, joka joutuu kärsimään viellä hyvän tovin ennenkuin päivitys
tulee väkisin eteen. Linuksilla jatketaan sitten vaikka väkisin työntämistä ylämäkeen,
kun wintoosa kymppi lakkaa päivittämästä.

29.03.2026 17:43:08
#745669 [+-] Piilota Suosittele

>>745591
Suosittelen ainakin vilkasemaan Windows 10 IOT LTSC:tä. Tietoturvapäivitykset vuoteen 2032 asti ja iso osa esiasennetusta paskasta loistaa poissaolollaan. Muutaman perusjutun joutuu asentamaan ite manuaalisesti.

Ei tietenkää lopullinen ratkasu, mutta saa pari vuotta lisää armonaikaa jos vaikka siinä välissä saisivat Linuxistakin käyttökelposen.

29.03.2026 20:19:45
#745703 [+-] Piilota Suosittele

>>745672

Monasti ku tulee joku ongelma vastaan, googlettamalla löytyy kyllä oikeen kuulonen loitu, muttei korjaa ongelmaa vaikka menis ilman mitään virheilmotuksia läpi. Siinä vaiheessa sitten alkaa keinot loppua, kun kaikki muutkin hakutulokset tarjoo samaa ratkasua.

Osa peleistä ei näytä suostuvan hyödyntämää erillistä näyttistä (sekä AMD että Nvidia) vaan itsepintasesti ajellaan emon integroidulla.

Javapohjaset jutut on ollu pään hakkaamista seinään.

Yhen asennuksen sain AMD:n näyttiksen ajureita asentaessa niin pahasti jumiin, ettei kaks vannoutunutta linuxmiestä saanu sitä tokenemaan.

Näin viimesen parin vuoden aikana kertyneitä kokemuksia, joita ei tarttis olla käyttökelposessa versiossa. Kyl mul on tälläki hetkellä dual-boot ja linuxissa on paljon hyviä juttuja. Mutta myös paljon edellä kuvattuja ongelmia.

[ 15 viestiä | ]