Homies over hoes Homies over hoes
Lisää sotarikoksia. Lisää sotarikoksia.
run forest! runn!!! run forest! runn!!!
khalifa khalifa
Tiku ja Taku tivolissa Tiku ja Taku tivolissa
Kannettava Kannettava
Itis ennen monikulttuuria Itis ennen monikulttuuria
mummo rage mummo rage
Liikkuvat kuvat Liikkuvat kuvat
Keskiaikainen 'voi paska' Keskiaikainen 'voi paska'
tanssi tanssi
jatko talvisota jatko talvisota
Karita Mattila Karita Mattila
pekora pekora
100% hetero 100% hetero
siman teko siman teko
Amy Brooke Amy Brooke
robocop robocop
nukkuminen on kuolemaksi nukkuminen on kuolemaksi
apuja kaipaavat apuja kaipaavat
teemme pakollisen estääksemme suomen nato jäsenyyden teemme pakollisen estääksemme suomen nato jäsenyyden
Hans Moleman - Down by the sickness Hans Moleman - Down by the sickness
Wakka epäilee väitettäsi Wakka epäilee väitettäsi
Epileptikot ihmeissään Epileptikot ihmeissään
 484 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.61 MB, 1 tiedosto, 31.03.2025 03:26:22
[ + 0 | ]

Tähä mennessä näin, nyt tuppakkatauko

[79797] [1000019144.jpg] [3.61 MB] [3048x4064] [] []
1000019144.jpg

31.03.2025 04:28:32
#690076 [+1] Piilota Suosittele

Siellä on taas teknofilia päällä. Tuo on surullista. Mutta hei kuule, eheyttämällä me saadaan sun tatti hilpastamaan ekaks nisäkkäisiin ja sitten lopulta vielä ihmisiin ja oikeasta sukupuolestakin vielä! Täh, eheytyshoidotko kielletään? No voihan ärrimurri. Mäkin tästä taidan painella takas parkkikselle harrastamaan seksiä roskalaatikoiden kanssa jos kerran moiset touhut ovat nykyään normalisoituja. Ei sillä, että mä oisin koskaan kiihottunu vaikka naapurin datsunista, mutta koska laki tulee näin määräämään niin pakkohan se vissiin sitten on.

31.03.2025 07:24:32
#690085 [+1] Piilota Suosittele

>>690079
Elämä ompi. Kattelisit sinäki välillä vanahoja Mikki Hiiri piirrettyjä. Tai no tietenkään et voi ku värkit on vasta valmistumisvaiheessa, mutta laita taltehen:



(ps. ny o euskunnasa joku runkkaamine päälä misä ne haluaa kieltää uskisten aivopesuleirit joilla ne piruntorjuntabunkkerin tyypit kuvittelee saavansa hinteistä heteroita)

31.03.2025 13:52:10 | 13:52:52
#690128 [+-] Piilota Suosittele

Eikö noin vanhan kotelon pitäisi olla beige väriltään? Virtalähde ylänurkassa jumalauta. Ja mihin korttiin riittää yksi kasipinninen pcie-virtsaliitin?

[ 5 viestiä | ]