Menossa räntäsateessa 14 huthitkuuta Menossa räntäsateessa 14 huthitkuuta
Fingerpori Fingerpori
Conan karanteenissa Conan karanteenissa
kiltisti jakavat :3 kiltisti jakavat :3
Send me a picture of pussy Send me a picture of pussy
luolaston teho käyttäjä luolaston teho käyttäjä
Sota jumalaa vastaan Sota jumalaa vastaan
..... .....
Talviaamu Talviaamu
Kansallisromantiikkaa Kansallisromantiikkaa
Akulla on munaa Akulla on munaa
God shave the queen! God shave the queen!
Tyronen kosto Tyronen kosto
Paranormaalia toimintaa Paranormaalia toimintaa
nännit ku väyrysen silmät nännit ku väyrysen silmät
Satasjuttuja Satasjuttuja
Kuoli saatana Kuoli saatana
Sairaanhoitaja börh Sairaanhoitaja börh
MGTOW MGTOW
menkää pois >:3 menkää pois >:3
Toimiipas >:3 Toimiipas >:3
Tuomiopäivä Tuomiopäivä
venäläinen huvipuisto venäläinen huvipuisto
takasi tupla tunnareil, never stop mädnes takasi tupla tunnareil, never stop mädnes
 541 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.61 MB, 1 tiedosto, 01.06.2025 14:42:08
[ + 1 | ]

nakuankka asentaa atk

[81042] [c367982845d7db94.mp4] [0.61 MB] [480x854] [6.53s] [] []

atk

(34)  · 

räps

(11)  · 

kipinä

(8)
02.06.2025 17:39:04 | 17:39:30
#701055 [+-] Piilota Suosittele

>>700924
Hyvin on ainakin johdot piilossa. Itsekin olen tarkan euron kaveri joten sama arcticin esports34 duo pyörii koneessa. Koppa on tosin varmaan vielä halvempi.

02.06.2025 18:08:48 | 18:10:43
#701056 [+-] Piilota Suosittele

>>701055
Juu, kyseessä oli tytölle tuleva kone joka halusi valkosen kopan mutta pinkit ledit. Meni hetkeksi sormi suuhun, koska pinkkejä ledejä ois vitun vaikee löytää eikä kylmäkatodiputkia ollut pinkkeinä. Siispä, mä pistin tollaset RGB flektit. 2 eteen, 1 taakse. Parasta noissa on se, että saat minkä tahansa värin (melkeen) eikä noi varsinaisesti ole ledejä. Noi ei siis tuota ylimäärästä lämpöä kuten paskaledeillä olevat halpisflektit. 3x 120mm tuuletinsetti maksoi muistaakseni 35 euroa, eli päälle kympin flekti. Yleensä tolla hinnalla saa juurikin niitä lämpöä tuottavia "mukamas ledi" flektejä

Koppa on Phanteksin P300, eli tollanen mut valkonen
https://www.verkkokauppa.com/fi/product/599170/Phanteks-Eclipse-P300-Tempered-Glass-ATX-kotelo-ikkunalla-mu

Ja tosiaan, toi oli 70e kopaksi todella näppärä ja kiva kasata. Tossa muistipalikoiden alapuolella on juurikin ainoa johtonippu, joka sukeltaa kolosta emolevyn taakse. Poweri on tuol välikopan alla pohjassa.

Ja kyllä, tuo sportti koli-neli on vitun pätevä. Vaikka on halpa, se on yllättävän tehokas. Pistää hanttiin jopa Noctuan malleille vaikka on vittuna halvempi. Ja tolla on muuten hinta noussu. Mä ostin tuon sillloin kun ne maksoi 40e. Nyt Jimms pyytää siitä 47,90e (toki muualta voi löytää halvemmalla, mut jimssissä toi sama makso aluks 39,90e)

[ 5 viestiä | ]