Tositarina Tositarina
Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä Ei hatuta yhtään tasapainoisesti köllötellessä
Bagdad Badass Bagdad Badass
trump kävi britanniassa trump kävi britanniassa
Slap Bet Slap Bet
PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA
Nyoips Nyoips
the thing goes the thing goes
Metsänpeikko Metsänpeikko
Get the f off my lawn Get the f off my lawn
Tawna <3 Tawna <3
Can I show you my puppy... Can I show you my puppy...
Eläinkuvia Eläinkuvia
tulevaisuus on jo täällä! tulevaisuus on jo täällä!
Kamut Kamut
Moderni elämä on sairaus t: Duckman Moderni elämä on sairaus t: Duckman
Itsepuolustusvinkkejä Ryan O'Nealia vastaan Itsepuolustusvinkkejä Ryan O'Nealia vastaan
Ullatus Ullatus
Ei jaksa keksiä otsikoita 76 Ei jaksa keksiä otsikoita 76
Oulu Oulu
GTA irl GTA irl
Jokeri kertoo arpiensa alkuperän Jokeri kertoo arpiensa alkuperän
Kaupunkilais fuccboit vs maalaisjunthit Kaupunkilais fuccboit vs maalaisjunthit
More rubble, less trouble More rubble, less trouble
 923 näyttökertaa, 32 viestiä, 3.6 MB, 1 tiedosto, 04.10.2020 18:01:02
[ + 3 | ]

Sunnuntain synnit

[48385] [20201004_175912.jpg] [3.6 MB] [4608x3456] [] []
20201004_175912.jpg

valhalla

 · 

valupertti

(87)
05.10.2020 07:36:54
#396281 [+-] Piilota Suosittele

>>396278
Ulisen vain kun on ulistavaa. Luolaston servut käyvät jo aika raskaalla, ja sen takia sivu ei aina edes toimi. Jos kantaisit kortesi kekoon ja skaalaisit vaikka VGA-tasolle, se riittäisi.

Eiks sua vituta kirjottaa tollasella näppäimistöllä?

05.10.2020 16:37:12
#396384 [+-] Piilota Suosittele

>>396307
Ja siihen tarvitsee tottakai kannettavan teholäppärin jolla voi pelat.. tehdä sen lappusen jonka sokea neekerikin osaisi kirjoitt.. siis SEN TARVII!

03.12.2021 23:21:15
#524403 [+1] Piilota Suosittele

>>396300 Tyhäm Oglaf kallost juodaa nii et se o vääripäi. Siks kallo onki saksaks totenkopf eli kuolleen kuppi. Oon muute juonu ihmise pääkallost kaliaa

29.01.2022 20:00:52 | 20:01:40
#543567 [+-] Piilota Suosittele

>>543556
Mä yritän! :D
Mä koitan kattoa ikäänkuin takana oleva ruutu ois tavallinen eikä läppärin, näkyiskö se sit? Ei, toi läppäri paistaa ihan vitusti liikaa vaikka keskityn tuijottaan pelkkää pulloo. Myös toi valoisa tauta paistaa läpi liian paljon. Jos huone ois hämärä ni ehkä sitten?

Hankkikaa rillit xD

[ 32 viestiä | ]