balkan balkan
kissan mielipide polkupyöräilystä kissan mielipide polkupyöräilystä
roolileikkejä roolileikkejä
niksi niksi
kokon sytytys kokon sytytys
DINDU NUFFINS DINDU NUFFINS
herkkureikä herkkureikä
minun sohva minun sohva
kui sä sinne menit kui sä sinne menit
gubbe vetää burnista gubbe vetää burnista
Kauniita unia, loisten kuvia :) Kauniita unia, loisten kuvia :)
harjoitukset harjoitukset
ruutukass ruutukass
oppiipahan :D oppiipahan :D
illalla kotio illalla kotio
Kun elämä antaa sitruunoita Kun elämä antaa sitruunoita
Neuvo miehille Neuvo miehille
migrosoft migrosoft
wrong neighborhood wrong neighborhood
ai ai
kerrossänky kerrossänky
kvaak kvaak
anna ku setä selittää anna ku setä selittää
herää homo herää homo
 1 150 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 10.10.2020 00:12:39
[ + 12 | ]

Kuvakommentti

[48524] [tiedosto.jpg] [0.16 MB] [1019x1280] [] []
tiedosto.jpg

kuvakommentti

(291)  · 

aku ankka

(269)  · 

en muista

 · 

en

(17)  · 

muista

 · 

kerro

10.10.2020 19:33:01 | 19:33:57
#398170 [+1] Piilota Suosittele

Paavo Väyrynen ja Urpo Leppänen saivat kuolemantuomion. Valittavana oli kolme vaihtoehtoa : hirttäminen,giljotiini ja sähkötuoli.
Arvottiin ensimmäinen teloitettava, ja arpa lankesi Urpolle. Urpo aprikoi : "Hirttämisestä en pidä, giljotiini on niin veristä, että minä otan sähkötuolin."

Urpo vietiin sähkötuoliin, ja pyöveli käänsi kahvasta virran päälle. Mitään ei tapahtunut, sähkötuoli oli rikki.

Koska kuolemantuomio voidaan panna täytäntöön vain kerran, Urpo pääsi vapaaksi.
Paavoa tuotiin jo sisään, ja ohikulkiessa Urpo kuiskasi Paavolle :"Sähkötuoli on rikki."

Paavo sai nyt valita teloitustavan , ja Paavo sanoi :" Minäkään en pidä hirttämisestä, ja kun sähkötuolikin on kuulemma rikki , niin minä otan sen giljotiinin ."

[ 8 viestiä | ]