pukilla varmaa polvi kipee pukilla varmaa polvi kipee
kylmä keli kylmä keli
vaari tiputtelee vaari tiputtelee
katoppa tätä volttia katoppa tätä volttia
wc-äppi wc-äppi
vaari oli sähkömies vaari oli sähkömies
miedot roiskimiset miedot roiskimiset
Tissejä! Tissejä!
spruits spruits
Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan Kukaan ei ole profeetta omalla maallaan
mitähän joululahjaksi mitähän joululahjaksi
GTA Live GTA Live
nuuh nuuh
muksus elämäntarina muksus elämäntarina
jumalan suunnitelma jumalan suunnitelma
kuuntelen vähän kaikkee kuuntelen vähän kaikkee
Puolalainen Lehmä Puolalainen Lehmä
täs sä täs sä
alienit alienit
söpö söpö
joulurauha joulurauha
keimo keimo
börheä rabsuteltava börheä rabsuteltava
erityisen miellyttävää erityisen miellyttävää
 779 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 24.09.2021 15:39:59
[ + 1 | ]

Persut rokotevastaisia?

[56941] [Screenshot_20210924-123308_Samsung_Internet.jpg] [0.28 MB] [1079x900] [] []
Screenshot_20210924-123308_Samsung_Internet.jpg

24.09.2021 16:38:29 | 16:39:10
#503466 [+-] Piilota Suosittele

Persut eduskunnassa:
"Myönnättekö, että rokotteet eivät toimi?"
Hallitus:
"Vitun foliohatut."
Persut:
"Ei me olla foliohattuja, mutta myönnättekö, että rokotteet eivät toimi"

24.09.2021 23:06:54
#503620 [+-] Piilota Suosittele

Lintilän kommentit olivat kyllä outoja.

Ainoa paikkansa pitävä asia on, että kuten Vihreissä, PS:n kannattajissa on hieman keskimääräistä enemmän henkilöitä, jotka eivät ole ottaneet tai aio ottaa rokotetta. Koronapassivastaisuutta on myös ja tätä on sitten myös rokotetuissa PS:n kannattajissa.

Itse olen sitä mieltä, että rokotteet on syytä ottaa, kolmas rokote on tulossa varmasti, koska pandemia ei maailmasta poistu tarpeeksi nopeasti ja itse aion sen kyllä ottaa. Rokotepassin idea oli kannatettava vielä kesällä, mutta Suomessa kun ollaan käsittämättömän hitaita oltu asioissa, sen merkitys ja hyöty on pudonnut huomattavasti rokotekattavuuden noustua ja nyt tosiaan se on erityisesti työntökeino lisäämään rokotekattavuutta.

24.09.2021 23:07:05
#503621 [+-] Piilota Suosittele

>>503466 se on jännä miten tähän rokote juttuun ei voida kritisoida asiaa ilman leimaa. Itse kaksi ottaneena en välitä. mut ei se ny saata kuitenkaa mihinkää häviä koko corona. Jotain jäitä hattuun sinne vastapuolelle myös

25.09.2021 02:04:01
#503702 [+-] Piilota Suosittele

>>503620
Hidasta on kyllä ollut, mutta lain säätäminen vie aikansa.
Maailmalla kehutaan Suomen toimia tämän kanssa, mutta täällä nähdään vain ne huonot puolet.

27.09.2021 03:29:10
#504198 [+-] Piilota Suosittele

Mitään rokotepakkoa ei ole tulossa edes passin mukana. Tapahtumienjärjestäjät ym. saavat hekin päättää ihan itse, että vaativatko vaiko eivät.

[ 11 viestiä | ]