Niin ne ajat ja tarpeet muuttuu Niin ne ajat ja tarpeet muuttuu
Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
AKS osa 13-14/Huumorinsuojelijat osa 1-2 (Ukkostimi) AKS osa 13-14/Huumorinsuojelijat osa 1-2 (Ukkostimi)
pitkä setä pitkä setä
varoitus varoitus
hämmästynyt hämmästynyt
Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa) Dolan lyö (alk.per. nimi ei tiedossa)
Pikku-Pertti koulussa osa IV Pikku-Pertti koulussa osa IV
Hallituskausi Hallituskausi
Vittu on hapokasta Vittu on hapokasta
Witness elämämkoulu US Witness elämämkoulu US
posti apu apustus posti apu apustus
Yön Timon valotus Yön Timon valotus
tomppeli22 tomppeli22
Wikihow Wikihow
Jääkeppustelua Jääkeppustelua
Mokkamuna hallitsee rummut Mokkamuna hallitsee rummut
oranssi paha mies oranssi paha mies
Tietokana Tietokana
Yiffii kattoo kaikki ♥ Yiffii kattoo kaikki ♥
Voi paska Voi paska
Liian myöhäistä Liian myöhäistä
That Mitchell & Webb Look - Bronze Orientation That Mitchell & Webb Look - Bronze Orientation
Hale & Pace - Alcoholics Anonymous Hale & Pace - Alcoholics Anonymous
 779 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.28 MB, 1 tiedosto, 24.09.2021 15:39:59
[ + 1 | ]

Persut rokotevastaisia?

[56941] [Screenshot_20210924-123308_Samsung_Internet.jpg] [0.28 MB] [1079x900] [] []
Screenshot_20210924-123308_Samsung_Internet.jpg

24.09.2021 16:38:29 | 16:39:10
#503466 [+-] Piilota Suosittele

Persut eduskunnassa:
"Myönnättekö, että rokotteet eivät toimi?"
Hallitus:
"Vitun foliohatut."
Persut:
"Ei me olla foliohattuja, mutta myönnättekö, että rokotteet eivät toimi"

24.09.2021 23:06:54
#503620 [+-] Piilota Suosittele

Lintilän kommentit olivat kyllä outoja.

Ainoa paikkansa pitävä asia on, että kuten Vihreissä, PS:n kannattajissa on hieman keskimääräistä enemmän henkilöitä, jotka eivät ole ottaneet tai aio ottaa rokotetta. Koronapassivastaisuutta on myös ja tätä on sitten myös rokotetuissa PS:n kannattajissa.

Itse olen sitä mieltä, että rokotteet on syytä ottaa, kolmas rokote on tulossa varmasti, koska pandemia ei maailmasta poistu tarpeeksi nopeasti ja itse aion sen kyllä ottaa. Rokotepassin idea oli kannatettava vielä kesällä, mutta Suomessa kun ollaan käsittämättömän hitaita oltu asioissa, sen merkitys ja hyöty on pudonnut huomattavasti rokotekattavuuden noustua ja nyt tosiaan se on erityisesti työntökeino lisäämään rokotekattavuutta.

24.09.2021 23:07:05
#503621 [+-] Piilota Suosittele

>>503466 se on jännä miten tähän rokote juttuun ei voida kritisoida asiaa ilman leimaa. Itse kaksi ottaneena en välitä. mut ei se ny saata kuitenkaa mihinkää häviä koko corona. Jotain jäitä hattuun sinne vastapuolelle myös

25.09.2021 02:04:01
#503702 [+-] Piilota Suosittele

>>503620
Hidasta on kyllä ollut, mutta lain säätäminen vie aikansa.
Maailmalla kehutaan Suomen toimia tämän kanssa, mutta täällä nähdään vain ne huonot puolet.

27.09.2021 03:29:10
#504198 [+-] Piilota Suosittele

Mitään rokotepakkoa ei ole tulossa edes passin mukana. Tapahtumienjärjestäjät ym. saavat hekin päättää ihan itse, että vaativatko vaiko eivät.

[ 11 viestiä | ]