isä ukko isä ukko
Talent Talent
Lusikat lähti kanii Lusikat lähti kanii
Olio meren pohjassa Olio meren pohjassa
Pelaan tän kortin 10 kertaa putkeen Pelaan tän kortin 10 kertaa putkeen
saarineekereiden alasajo saarineekereiden alasajo
Muista siivota tänään Muista siivota tänään
Kenway töissä 5 Kenway töissä 5
nakuankka paskalla nakuankka paskalla
hyppytorni hyppytorni
Kurvi Kurvi
Hyvää syntymäpäivää Hyvää syntymäpäivää
Uusi peli Uusi peli
Vauva vain nauroi Vauva vain nauroi
hapsi suihkussa hapsi suihkussa
DO NOT REDEEM DO NOT REDEEM
KuopioRock. Kenway on kyltin kanssa KuopioRock. Kenway on kyltin kanssa
Kenway töissä Kenway töissä
Ihana nainen Ihana nainen
hämis ja kärbä hämis ja kärbä
Munat Munat
autistinen homo kissa väärinpäin autistinen homo kissa väärinpäin
Yhteistyötä Yhteistyötä
Pöystti apu apustus Pöystti apu apustus
 838 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 15.03.2024 09:21:04
[ + 1 | ]

Marinin vika!

[68769] [Persuja_vituttaa.jpg] [0.09 MB] [1080x910] [] []
Persuja_vituttaa.jpg

persut

(247)  · 

jani mäkelä

(6)  · 

leikkaukset

15.03.2024 13:46:33
#606395 [+1] Piilota Suosittele

Kokoomukselta tämä idea työntekijän polkemisesta on lähtöisin, mutta
kieltämättä perussuomalaiset näin suljetun istunnon tältä puolelta
katsottuna ovat joko täysin liekassa Orpon sanellessa tai
sitten ovat todellakin polttamassa siltoja äänestäjiensä kanssa oikein
urakalla.

15.03.2024 14:42:42
#606406 [+2] Piilota Suosittele

Okei, työnnetään siis pää hiekkaan ja kuvitellaan että mitään ongelmaa ei olisikaan.

Sitten kun IMF tulee ja kurmottaa Suomea kolme kertaa kauheammin, nautin.

15.03.2024 17:54:54
#606465 [+5] Piilota Suosittele

>>606452 Kuvassa kyse leikkauksista ja kommentissa esitettiin syitä niille ?
Kuinka porojen keskellä sitä pitää viettää vapaa-aikansa, että tuosta
ei saa vedettyä yhteneväisyyksiä ?

15.03.2024 22:22:00
#606554 [+2] Piilota Suosittele

Öljyn hinta laskee ja polttoaineden hinnat nousevat. Kiitos hallitus. Toki niitä on kiittäminen siitä, että polttoaineiden hinnoilla vielä on varaa käydä töissä, mutta nyt niiden toiminta ei oikein vakuuta. Taisi duunarit unohtua jo.

[ 7 viestiä | ]