kiinnostavaa kiinnostavaa
epäonnen ryöstö epäonnen ryöstö
Nightwish - Ghost Love Score (Floor Jansen) Nightwish - Ghost Love Score (Floor Jansen)
amerikkalainen vapaus saapuu amerikkalainen vapaus saapuu
Batman VS Superman Batman VS Superman
mannekiini mannekiini
Kolmas päivä karanteenissa. Kolmas päivä karanteenissa.
Kuinka servaat itsesi hetkessä Kuinka servaat itsesi hetkessä
Uuno menettää vessapaperinsa Uuno menettää vessapaperinsa
Ruotsin koronatoimet Ruotsin koronatoimet
Korona Korona
Ey! Wake up mon! Ey! Wake up mon!
Kissa ja lohikäärme Kissa ja lohikäärme
riskitekijä riskitekijä
muistakaa mitata kuume muistakaa mitata kuume
vanessa 2 vanessa 2
Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of Cattle Decapitation "One Day Closer to the End of
Spielbergin tytär löysi kutsumuksensa Spielbergin tytär löysi kutsumuksensa
Limppu Limppu
amis autot aina amis autot aina
pieni kuu pieni kuu
Virnuilijat :3 Virnuilijat :3
security security
korona korona
 826 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.66 MB, 1 tiedosto, 21.10.2020 12:27:43
[ + 4 - | ]

Dumphf

[48810] [5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png] [2.66 MB] [1334x750] [] []
5F2A2F4B-970E-4803-B6C1-73D44A4AA408.png

21.10.2020 12:55:01
#401199 [+-] Piilota Suosittele

Olisiko suomessa muutama ihminen enemmän elossa ja vähemmän mamu kuluja jos Saddam olisi elossa ja vallassa?
Olisiko lähi-itä rauhallisempi paikka jos Gaddafi ; Saddam johtaisivat diktatuurejaan?
Obama taitaa olla eniten sivullisia uhreja tapattanut nobelin rauhanpalkinnon voittaja historiassa?
En siis ihmettele miksi osa arabeista käyttää pohjois-amerikasta nimitystä "Suuri saatana"...
Trumputin on pieni paska kikkare verrattuna yrjö puskan ja kavereiden sotakone ; konflikti aikaansaannoksiin, Obama puolestaan lupas yhtä ja toista kansalle / muille maille mutta joko hommat jäi kesken tai kokonaan tekemättä.

21.10.2020 18:09:09
#401256 [+-] Piilota Suosittele

Samaa tasoa: "Arvoisa puhemies. En ole koskaan ollut sitä mieltä, että ihmishenki voidaan asettaa rahan edelle."

21.10.2020 18:22:12
#401258 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkihan nuo ovat amerikkalaisia tapattanu. Ja Coronakin on kokonaan Trumpin aikaansaannosta. Tottahan sekin omalta osaltaan taitaa olla, kovempi jenkkilän pressa ois nimittäin julistanu sodan tautia vastaan.

[ 6 viestiä | ]