Kaunis tyty Kaunis tyty
Näin menetät malttisi Näin menetät malttisi
kosolalla jouluna kosolalla jouluna
krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva) krapula akun kosto (oma tekemä sarja kuva)
vitun pelle vitun pelle
Kuka Kuka
Fold... Fold...
Gellersson Gellersson
Talviautoilua Talviautoilua
Maahanmuutto Maahanmuutto
oranssi gondola viidakossa oranssi gondola viidakossa
Opus Opus
Muille hauskempi video näin... Muille hauskempi video näin...
Kotirauhaa on rikottu Kotirauhaa on rikottu
Hyönteisleivän valmistus Hyönteisleivän valmistus
Tästähän täällä porukka tykkää Tästähän täällä porukka tykkää
Perähikiän siittokisa Perähikiän siittokisa
30 vai 15? 30 vai 15?
Puolestaloukkaantuja Puolestaloukkaantuja
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Vaaravyöhyke Vaaravyöhyke
Minitietokone Minitietokone
Tukka syö tytön naaman Tukka syö tytön naaman
Otto saksasta Otto saksasta
 924 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 29.10.2020 20:48:09
[ + 6 | ]

Kyllä minä niin loukkaannuin

[49068] [mielensapahoittajat-osa-77-amo.jpg] [0.44 MB] [860x4376] [] []
mielensapahoittajat-osa-77-amo.jpg

facebook

(181)  · 

feissarimoka

(8)  · 

herkkänahka

 · 

someviha

29.10.2020 23:37:46
#404279 [+-] Piilota Suosittele

Eikö niitä ihmisiä jotka työskentelevät facebookille yhtään hävetä? Samaa voisi tietysti kysyä iltapaskan toimittajilta tai tosi-tv-ohjelmien tuotantotiimeiltä.

[ 4 viestiä | ]