Tää vituttaa aina Tää vituttaa aina
tassut :3 tassut :3
Meno vitun venäjä Meno vitun venäjä
Englantia rapakon kummaltaki puolelta Englantia rapakon kummaltaki puolelta
Gagarin Gagarin
sanoin että heitä pallo :> sanoin että heitä pallo :>
Normaalikokoinen leijona(liikeri) Normaalikokoinen leijona(liikeri)
Tindermeininki Tindermeininki
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora) Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
Verotuksen ihmemaa.. Verotuksen ihmemaa..
kyllä se menee näinkin :> kyllä se menee näinkin :>
taitettava näyttö taitettava näyttö
BOOM BOOM
Videokokoelma Videokokoelma
Onneksi oli meatbag suojana Onneksi oli meatbag suojana
Tähän joku Turppi vitsi Tähän joku Turppi vitsi
För helvete! För helvete!
Tänne aivan turha kuvakommentti Tänne aivan turha kuvakommentti
triggered kuvakommentti triggered kuvakommentti
Kuva mustasta aukosta Kuva mustasta aukosta
#=Aihetunniste #=Aihetunniste
Mainostusta Mainostusta
Jonnet ei tajua Jonnet ei tajua
Sairas mielesi teki tempun Sairas mielesi teki tempun
 815 näyttökertaa, 5 viestiä, 6.97 MB, 1 tiedosto, 31.10.2020 20:45:11
[ + 5 | ]

Selityksen makua

[49136] [2020-10-31-at-19.40.20.mp4] [6.97 MB] [480x576] [] []

31.10.2020 22:18:21
#404997 [+-] Piilota Suosittele

Perus selitys kun turvapaikan hakijalta kysytään "Miten päädyit suomeen kulkematta italian, espanjan, kreikan tai ranskan kautta puhumattakaan muista euroopan turvallisista maista?".

01.11.2020 01:33:39
#405070 [+-] Piilota Suosittele

Minua piestiin pentuna ja pyydettiin selitystä. Kun kerroin tikitileen miten kaikki tapahtui, tuomio oli selvä. Selityksen makua ja lisää turpaan. Miksi pyytää selitystä jos ei halua selitystä?

01.11.2020 11:23:43
#405128 [+-] Piilota Suosittele

>>405070
Sulla oli väärä selitys. Lailla lestadiolaisten ripin, jossa synnit on jo valmiiksi mietitty ja ripitettävän on vaan ne enää tunnustettava, oli niissä perää tai ei...

01.11.2020 11:26:33
#405130 [+-] Piilota Suosittele

>>405128 Hehhehe. :D Tuo on muuten julman osuvaa. Minut pakotettiin elämään siinä sekopää yhteisössä elämäni ensimmäiset 15 vuotta. Osa niistä on ihan tolkkuja, mutta osa on yhtä sekaisin kuin hulluimmat islamistit.

01.11.2020 11:44:39
#405143 [+-] Piilota Suosittele

>>405130
Juu kun tuossa hetki sitten ymmärsin mistä olet kotoisin, niin tiesin sinun ymmärtävän tämän viittauksen. En toki tiennyt noin läheisistä väleistä...
Terv. Nuuskakairan Korppi

[ 5 viestiä | ]