Jet fuel can't melt steel beams Jet fuel can't melt steel beams
Moi :) (2) Moi :) (2)
Ketä disney prinsessaa panisit ? Ketä disney prinsessaa panisit ?
tämä video aina saa hymyn huulille tämä video aina saa hymyn huulille
iidat iidat
koiraihminen koiraihminen
ww3 soon ww3 soon
Chuck Testan kalijapäivä Chuck Testan kalijapäivä
Haddock selittää sotajuttuja Haddock selittää sotajuttuja
priviet priviet
Kuvaotokset #43 Kuvaotokset #43
kissat koiria gfffögkfhjd kissat koiria gfffögkfhjd
Top Secret! - The Best of Chocolate Mousse Top Secret! - The Best of Chocolate Mousse
hui saatana mee helvettiin siitä hui saatana mee helvettiin siitä
Kuvaotokset #45 Kuvaotokset #45
Nerokasta Nerokasta
on hyvä olla hyvä jousitus on hyvä olla hyvä jousitus
Kissagifejä Kissagifejä
Hämis :D Hämis :D
Syitä bodaamiseen Syitä bodaamiseen
Iida1 Iida1
Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular Dirk Lasermaster:The Last Laser Master - Laser Magic Spectacular
verokierto verokierto
Oho saatana t. kisse Oho saatana t. kisse
 922 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 10.11.2020 03:56:32
[ + 2 | ]

Kristittyjen propagandalähetys


sauna

(86)  · 

lifey

10.11.2020 06:45:25 | 07:11:23
#408235 [+-] Piilota Suosittele

On mormoonit jonkinlaisia kristittyjä, kyllä. Niin on myös ortodoksit, katolilaiset ja helluntalaiset. Tietyt sektit on aina niitä tiettyjä. Sama käy islamisteihin.

Yksi kesä kävi mormoonit kerran viikossa mun luona puhumassa horinoitaan ja ihan mukavia veikkoja. Yksi oli Mormonin kirjaa lukenut niin, että nukku aina pystyältään ja varasinkin sille yleensä mukavimman nojatuolin. Meillä vähän erosi tiet siinä vaiheessa kun en suostunut kasteelle ja se tuntu heitä nyppivän aika paljon.

Etelä-Amerikkalaisen Jeesuksen siunaista heille sinne Utahiin.

10.11.2020 12:45:33
#408296 [+-] Piilota Suosittele

Tää tyttö oli käymässä täällä vuoden ja puhuu ihan asiallista suomea. Osa tänne pysyvästi saapuista ei ole oppinut kieltä 20 vuoden jälkeenkään...

10.11.2020 14:04:07
#408327 [+-] Piilota Suosittele

>>408296

Juttelin monta vuotta sitten amerikkalaisten mormonien kanssa. Pysäyttivät kadulla kun olin tulossa kaljakaupasta. Nuoria jannuja. Arviolta jotain 18 vuotta. Sanoin, että mennään meille keskustelemaan mormoneista. Tulivat. Minä vedin kaljaa ja keskusteltiin. Hyvää suome puhuivat. Olivat olleet samana verran. Vuoden suomessa.

20v ei riitä tietyille. Semmoista, eivätkä Mormonit heittele kranaatteja ruotsissakaan.

11.11.2020 14:38:08
#408535 [+-] Piilota Suosittele

>>408467

Se on sinun ongelmasi mikäli et keskustele muiden kanssa. Minä saan tietoa kentältä sieltä missä käyn. Se, että puhuiko nuori mormoni totta onkin taas eri asia. Samoin, kuin valtio väitän että puhui totta.

[ 7 viestiä | ]