Kokkailua Kokkailua
hyvä kasvatus hyvä kasvatus
elarihuijarit elarihuijarit
The Freshmaker :D The Freshmaker :D
Börh Börh
Ufo seuraa Ufo seuraa
Bussissa Bussissa
Hyvee joulua Hyvee joulua
Ihana nainen Ihana nainen
carrie imee kyrpää carrie imee kyrpää
WW3 WW3
opetusmateriaali opetusmateriaali
Börh Börh
Huijausta Huijausta
nunna nunna
Heimosenkeimo katutappelussa Heimosenkeimo katutappelussa
Perkiömäen Olavi Perkiömäen Olavi
ammattipainia ammattipainia
Gubbejen taisto Gubbejen taisto
Söpö nappisilmä Söpö nappisilmä
Kuvasia Kuvasia
Tassut ylös Tassut ylös
kahvia koneeseen kahvia koneeseen
Hehe Hehe
 922 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 10.11.2020 03:56:32
[ + 2 | ]

Kristittyjen propagandalähetys


sauna

(86)  · 

lifey

10.11.2020 06:45:25 | 07:11:23
#408235 [+-] Piilota Suosittele

On mormoonit jonkinlaisia kristittyjä, kyllä. Niin on myös ortodoksit, katolilaiset ja helluntalaiset. Tietyt sektit on aina niitä tiettyjä. Sama käy islamisteihin.

Yksi kesä kävi mormoonit kerran viikossa mun luona puhumassa horinoitaan ja ihan mukavia veikkoja. Yksi oli Mormonin kirjaa lukenut niin, että nukku aina pystyältään ja varasinkin sille yleensä mukavimman nojatuolin. Meillä vähän erosi tiet siinä vaiheessa kun en suostunut kasteelle ja se tuntu heitä nyppivän aika paljon.

Etelä-Amerikkalaisen Jeesuksen siunaista heille sinne Utahiin.

10.11.2020 12:45:33
#408296 [+-] Piilota Suosittele

Tää tyttö oli käymässä täällä vuoden ja puhuu ihan asiallista suomea. Osa tänne pysyvästi saapuista ei ole oppinut kieltä 20 vuoden jälkeenkään...

10.11.2020 14:04:07
#408327 [+-] Piilota Suosittele

>>408296

Juttelin monta vuotta sitten amerikkalaisten mormonien kanssa. Pysäyttivät kadulla kun olin tulossa kaljakaupasta. Nuoria jannuja. Arviolta jotain 18 vuotta. Sanoin, että mennään meille keskustelemaan mormoneista. Tulivat. Minä vedin kaljaa ja keskusteltiin. Hyvää suome puhuivat. Olivat olleet samana verran. Vuoden suomessa.

20v ei riitä tietyille. Semmoista, eivätkä Mormonit heittele kranaatteja ruotsissakaan.

11.11.2020 14:38:08
#408535 [+-] Piilota Suosittele

>>408467

Se on sinun ongelmasi mikäli et keskustele muiden kanssa. Minä saan tietoa kentältä sieltä missä käyn. Se, että puhuiko nuori mormoni totta onkin taas eri asia. Samoin, kuin valtio väitän että puhui totta.

[ 7 viestiä | ]